به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاعرسانی، نقش سیاستهای تبلیغی و راهکارهای کمک به اقتصاد ملی و حمایت از تولید داخلی در نخستین گردهمایی شورای سیاستگذاری چهارمین جشنواره بین المللی برترینهای تبلیغات ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این نشست، محمد سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره با تاکید بر لزوم برگزاری چنین جشنوارههایی در کشور تصریح کرد: حضور جدی و فعال شرکتها و کانونهای تبلیغاتی در رسانهها و فضای مجازی، گام مهمی در معرفی کالای ایرانی و رشد تولید ملی خواهد بود.
وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی تلاش خود را برای گسترش حضور کانونهای آگهی و تبلیغاتی در معرفی تولیدات ملی بکار خواهد گرفت گفت: ما از حضور شرکتهای تبلیغاتی خارجی در این دوره از جشنواره استقبال و زمینه همکاری آنها با برندهای ایرانی و تولیدکنندگان داخلی را مهیا میکنیم و این میتواند گام مهمی در معرفی کالای ایرانی در سطح منطقهای و بینالمللی باشد.
بر اساس همین گزارش، در ادامه، نمایندگان نهادها، مدیران کانونهای آگهی و تبلیغاتی و دبیر جشنواره بین المللی برترینهای تبلیغات ایران به ارائه دیدگاههای خود برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره پرداختند.
محمد سلطانیفر، رئیس شورای سیاست گذاری، محمد حیدری قائم مقام و علی صادق شیرازی دبیر شورای سیاست گذاری چهارمین جشنواره برترینهای تبلیغات ایران هستند. حسین رنجبران، مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما، برزین ضرغامی رییس سازمان زیبا سازی شهرداری تهران، محمود دهقان رئیس انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی ایران و مجید دوختهچی زاده و ساعد جنانی هم، از دیگر اعضای شورای سیاست گذاری این جشنواره هستند.