۱۸ ترفند شگفت انگیز روابط جنسی از دید مردان (خانم ها بخوانند)

۱. "تا جایی که میتوانید اعتماد بنفس داشته باشید. زمانی که شما اعتماد بنفس داشته باشید، شریکتان نیز احساس نا امنی نمیکند و هر دو میتوانید از رابطه خود لذت ببرید. بدانید که چه زمانی باید تسلیم باشید و چه زمانی شرایط را کنترل کنید. تعادل در احساس تسلط و کنترل در هنگام سکس خیلی جذاب است." (هریسون، ۲۲ ساله)

آیا روابط جنسی خوبی با شوهرتان دارید؟ یکی از سایت های معروف و معتبر یک نظر سنجی انجام داده که طی آن از مردان جوان درباره بهترین تجربه جنسی که تا کنون داشته اند پرسیده و اینکه دلیل آن چیست. در ادامه نکاتی را که این افراد گفته اند برای شما میاوریم. این دیدگاه ها میتوانند از بهترین ترفند های رابطه جنسی برای خانم ها بشمار رود. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

ترفندهایی برای داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش

1. "تا جایی که میتوانید اعتماد بنفس داشته باشید. زمانی که شما اعتماد بنفس داشته باشید، شریکتان نیز احساس نا امنی نمیکند و هر دو میتوانید از رابطه خود لذت ببرید. بدانید که چه زمانی باید تسلیم باشید و چه زمانی شرایط را کنترل کنید. تعادل در احساس تسلط و کنترل در هنگام سکس خیلی جذاب است." (هریسون، 22 ساله)

2. "زمانی که بالا قرار گرفته اید (یعنی زن در پوزیشن بالایی قرار دارد) اینکه با تمام قدرت و با سرعت عقب و جلو بروید واقعا هیجان انگیز و لذت بخش است". (داستین، 28 ساله)

3." از صریح بودن و بیان خواسته هایتان در هنگام سکس اصلا خجالت نکشید. چه رویا پردازی های شما باشد، چه نقش بازی کردن و یا پوزیشن های مختلف". (گِرِگ، 36 ساله)

4. "از اینکه به ما مرد ها بگویید چه کاری دوست دارید انجام دهید، هراس نداشته باشید. اینکه بدانیم که چه چیزی میتواند شما را ارضاء باعث میشود که تجربه بهتری داشته باشیم." (برایان، 33 ساله)

5. "سکس دهانی را فراموش نکنید". (تَنِر، 21 ساله)

divider

روش سکس
روابط جنسی

6. "ما را ببوسید، بغل کنید و لمس کنید. بیشتر عشق خود را ابراز کنید." (گابریل، 27 ساله)

7. "با ما حرف بزنید، اگر بگویید چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندرید خیلی کار را راحت میکند. وانمود کردن به ارضاء شدن و رسیدن به ارگاسم صرفا برای اینکه به ما احساس خوبی بدهد، به درد هیچکس نمیخورد. " (دنیل، 23 ساله)

8. "مطمئن شوید ما میدانیم که لذت برده اید. حتی اگر دوست ندارید خیلی حرف های سکسی بزنید، خیلی کوتاه بگویید، چراکه مرد ها دوست دارند بدانند که کارشان را بخوبی انجام داده اند. حتی یک عبارت کوتاه مثل "بیشتر" یا "بازم میخوام" کفایت میکند." (رایان، 19 ساله)

divider

9. " جلو ما خود ارضایی کنید. همسر من چنین کاری را انجام داد و گفت "میتونی ببینی اما نمیتونی دست بزنی" زمانی که کار خودش تمام شد، سراغ من اومد و مدتی سکس دهانی داشتیم و بعد هم بهترین سکس زندگیم را تجربه کردم." (ندیم، 23 ساله)

10. "مسابقه قدرتی نیست. اگر دارید با دست همسر خود را ارضاء میکنید، نیازی نیست که با تمام قدرت آلت او را بگیرید." (تام، 24 ساله)

آموزش سکس
رابطه جنسی موفق

11. "هنگام سکس دهانی، ارتباط چشمی برقرار کنید. واقعا این بهترین قسمته. اما خیلی از زن ها اینکار رو انجام نمیدن." (جانی، 29 ساله)

12. "هنگام سکس لبخند بزنید. خیلی جذابه که بدانیم شما در حال لذت بردن هستید." (جیسون، 25 ساله)

divider

13. "سر و صدا کنید و اجازه بدید که پوزیشن های مختلفی را امتحان کنیم." (رایان، 21 ساله)

14. "حرکات "کیگل" (نوعی حرکت ورزشی) انجام دهید. احساس فوق العاده ای دارد." (جین، 28 ساله)

15. "پا ها را دور بدن حلقه بزنید تا نزدیک تر شویم." (اندرو، 22 ساله)

روابط زناشویی
روابط زناشویی

16. "زمانی که سکس دهانی داریم، بگید چجوری دوست دارید " (تام، 19 ساله)

17. "فرومون ها به دلیل خاصی وجود دارند، این هورمون ها افراد را شهوتی میکنند. خیلی از زنان زمانی که دوش نگرفته اند یا به تازه ورزش کرده اند، از نزدیکی کردند هراس دارند، اما من به شخصه بو طبیعی افرادی که برایم جذاب هستند را دوست دارم. اگر بخوام راستش رو بگم، باید بگم که بعضی وقت ها کمی بو بدن لذت بخش و جذاب است." (سین، 32 ساله)

18. "از اینکه بالا قرار بگیرید و در کنترل باشید نترسید. اگر همیشه من بالا باشم تکراری و خسته کننده خواهد شد." (وین، 18 ساله)

divider

آموزش ایجاد جذابیت ومیل جنسی در روابط زناشویی


امیدوارم از این مطلب راضی بوده و با دیدگاه مردان از سکس آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر