شیلنگ آب پلاستیکی

شیلنگ آب پلاستیکی

وب گردی ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ ۱۶:۰۷ ۳۹۰۶۱۲۱

این محصولات عمدتا ضد اب می باشد یعنی هنگامی که آب از آن عبور می کند نشتی ندارد و کاملا خشک می باشد. شما می توانید برای خرید و سفارش این محصول به سایت شرکت آراد برندینگ مراجعه یا فرم داخل این سایت را تکمیل نمایید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

این شرکت محصولاتی مطابق با استانداردهای ایزو 9001 تولید و با اندازه های 35، 40، 50 و 70 متری به بازار عرضه می کند. شیلنگ های تولیدی این شرکت می تواند کیفیت خود را تا 80 درجه سانتی گراد حفظ کند.

نمونه ای از محصولات هستند که با عنوان شلنگ در بازار عرضه می شوند اما کارایی آن با شیلنگ آب متفاوت است مثلا شلنگ نوری ضد اب یک ریسه با ال ای دی های موجود بر روی آن است که برای روشنایی استفاده می شود اما بر روی اسم آن از عنوان شلنگ استفاده شده است.

شرکت ایران سایا با سابقه 50 ساله در زمینه تولید تایر و لاستیک موتور سیکلت، دوچرخه، اسکوتر و شلنگ آب و گاز فعالیت می کند و دارای تعداد زیادی دستگاه به روز و پرسنل مجرب است. کیفیت محصولات این شرکت باعث شده که به موفقیت در قاره های بزرگ جهان اعم از اروپا، آسیا و آفریقا دست یابد و به صادرات محصولات خود به کشور های ترکیه و کویت و هند و … بپردازد.

شیلنگ آب پلاستیکی

نمونه هایی از شیلنگ آب پلاستیکی هستند که از پلی اتیلن و یا پی وی سی تولید شده اند همچنین ممکن است با ادغام این دو محصول به تولید شیلنگ پرداخته باشند. می توان شیلنگ پی وی سی را یک نمونه ی پرکاربرد از شیلنگ ها که در مصارف متعددی استفاده می شود بیان کرد که نمونه ی ژله ای آن برای آبیاری فضای سبز و درختان مورد استفاده قرار می گیرد.

از مزایای این نمونه از محصولات می توان به آبیاری کامل درختان همچنین انعطاف پذیری و سبک بودن آن در حمل و نقل اشاره کرد.

شیلنگ آب پلاستیکی

از این نمونه محصولات می توان در شستشوی بالکن و فضای داخلی خانه نیز استفاده کرد در واقع می توانیم به نمونه هایی از کاربرد این محصولات اشاره کنیم که در کشاورزی، باغبانی، استفاده شخصی در منازل، صنعتی و... استفاده می شود.

نمونه ای از این محصولات هستند که فقط در یک مکان مورد استفاده قرار گرفته و افرادی که آن را مورد استفاده قرار دادند به کاربرد و استفاده های دیگر آن پی نبرده اند.

نمونه ای از شیلنگ ها تولید شده است که با توجه به مواد مصرفی برای تولید آن، از تمامی استاندار های لازم این محصول برخوردار می باشد، شیلنگ های لاستیکی آب دارای برند های مختلفی در بازار هستند.

از مهم ترین ویژگی های این محصولات می توان به جنس لاستیک استفاده شده در آن، مواد مصرفی درجه یک آن، عمر محصول تولیدی، موارد مصرف، کشور تولید کننده ی آن، یک جداره بودن آن و... اشاره نمود.

شیلنگ آب یاسا

ویژگی های مختلفی برای شیلنگ آب ایران یاسا عنوان شده است که این ویژگی ها را نام می بریم.

-قیمت به صرفه

-دارای طول عمر بالا

-محافظت در برابر گرما و سرما

-دارای ضخامت متناسب

-دارای کیفیت مرغوب

-عدم گره خوردن

-عدم تا شدگی

-استفاده از مواد اولیه با کیفیت

-نرم و منعطف

-مقاومت در برابر اشعه

-تحمل فشار زیاد

شیلنگ آب ایران یاسا

این شیلنگ ها به دلیل داشتن این مشخصات و ویژگی ها متقاضی زیادی در داخل ایران و خارج از کشور دارد.

بر اساس این ویژگی ها که گفته شد این شلنگ ها جز محکم ترین و مقاوم ترین شیلنگ ها هستند و در بازار ایران جز بهترین ها محسوب می شود و می توان  برای قسمت های صنعتی، خانگی، کشاورزی و باغبانی از آن ها استفاده کرد.

از کاربرد های مهم این شیلنگ برای مصرف کنندگان که روی قیمت آن نیز تاثیر دارد شامل آبیاری باغ و زمین، شستن حیاط و پارکینگ، شستن خودرو، استفاده از آن در تانکر آب و پرکردن استخرها و منبع ها می باشد که این کاربردها و کیفیت مرغوب آن باعث افزایش درخواست و تقاضا برای خرید این محصول می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان