اینفینیتی: یک سدان برقی برای مشتریانش مناسب‌ترین است

باب ولبی، مدیر ارشد عملیات اینفینیتی، در مصاحبه با InsideEVs گفت که این شرکت امیدوار است اشتیاق مشتریان را به محصولات چهار در و عملکردی خودروساز در گذشته جلب کند.

اینفینیتی: یک سدان برقی برای مشتریانش مناسب‌ترین است

بسیاری از خودروسازان روی شاسی بلندهای برقی شرط بندی می‌کنند و برای دلایل واضحی. اما اولین خودروی برقی اینفینیتی یک سدان عملکردی است که از کانسپت زیبای Vision Qe Vision الهام گرفته شده است که در نمایشگاه Japan Mobility Show معرفی شد. دلیل بزرگی وجود دارد که این شرکت معتقد است یک سدان برقی می‌تواند رمز موفقیت اولیه باشد: “شور”.

باب ولبی، مدیر ارشد عملیات اینفینیتی، در مصاحبه با InsideEVs گفت که این شرکت امیدوار است اشتیاق مشتریان را به محصولات چهار در و عملکردی خودروساز در گذشته جلب کند.

ولبی می‌گوید: «برای بازار ایالات متحده، بخش سدان همچنان بخش بسیار مهمی است. ما تاریخچه، میراث و طرفداران بسیار پرشوری داریم… بنابراین با این نوع اشتیاق، همیشه تقاضاهای زیادی برای این نوع قطعه دریافت می‌کنیم.»

برای بسیاری از مردم، این یادآور سدان‌های G35 و G37 دهه های 2000 و 2010 است که برخی از قوی‌ترین رقبای ژاپنی برای سدان‌های اسپرت بودند. همانند نیسان Z که آنها ارتباط نزدیکی با آن داشتند، آن سدان‌ها و خواهر و برادرهای کوپه خود نقدهای مثبتی را به دست آوردند و در صحنه تیونر به دنبال‌کنندگان زیادی دست یافتند.

با این حال، خط تولید فعلی اینفینیتی تنها یک سدان دارد: Q50 بنزینی و با حداکثر 400 اسب بخار قدرت در مدل رد اسپورت با موتور V6 توئین توربوشارژ 3.0 لیتری عرضه می‌شود. اینفینیتی هنوز مشخصات احتمالی Qe تولیدی را اعلام نکرده است، اما برخی از امیدوارکننده‌ترین سدان‌های عملکردی اکنون کاملاً برقی هستند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که اولین خودروی برقی آن هیجان انگیزتر از مدل رد اسپورت فعلی باشد.

عناصر طراحی امضای اینفینیتی نیز زمانی که این اولین خودروی برقی وارد تولید شود، نقش بسیار مهمی ایفا خواهند کرد. ولبی خاطرنشان می‌کند: “طراحی همیشه نوعی برجستگی برای ما بوده است… شما همچنین برخی عناصر قوی در تاریخچه ما در مورد “لذت رانندگی” را مشاهده می‌کنید. بنابراین برخی نشانه‌ها وجود دارد که من فکر می‌کنم مطمئناً انتظار دارید در DNA ما ظاهر شوند.”

در حالی که Vision Qe تمرکز اولیه اینفینیتی خواهد بود، این شرکت از شاسی بلندهای برقی دور نیست. کانسپت Vision QXe که اوایل این هفته معرفی شد، یک نمونه اولیه شاسی بلند تمام برقی خواهد بود که برای تولید برنامه‌ریزی شده است.

ولبی می‌گوید: “شاسی بلندها در دهه گذشته به یکی دیگر از نقاط قوت ما تبدیل شده‌اند… و ما دیشب با کانسپت QXe نیز آن را به نمایش گذاشتیم. بنابراین این مطمئناً بخشی از داستان ما خواهد بود.”

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان