HiPhi؛ سدان برقی جدید چین ظاهری عجیب و غریب

سدان برقی جدید چین ظاهری عجیب و غریب دارد و ۱۲۸۷ اسب بخار قدرت دارد. نام بد HiPhi A در همکاری با Apollo Automobil توسعه یافت. روز دیگر، یک خودروی برقی جدید دیگر از چین. این بار ما یک مدل خاص داریم زیرا قول می‌دهد در عرض کمی بیش از دو ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت برسد. در یک دقیقه به اعداد دیگر خواهیم رسید اما ابتدا با HiPhi A جدید آشنا شوید.

HiPhi؛ سدان برقی جدید چین ظاهری عجیب و غریب

سدان برقی جدید چین ظاهری عجیب و غریب دارد و 1287 اسب بخار قدرت دارد. نام بد HiPhi A در همکاری با Apollo Automobil توسعه یافت. روز دیگر، یک خودروی برقی جدید دیگر از چین. این بار ما یک مدل خاص داریم زیرا قول می‌دهد در عرض کمی بیش از دو ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. در یک دقیقه به اعداد دیگر خواهیم رسید اما ابتدا با HiPhi A جدید آشنا شوید.

برای ناآشنا، HiPhi یک تولید کننده خودروهای برقی چینی است که بر توسعه و تولید خودروهای لوکس و عملکردی تمرکز دارد. HiPhi A جدید بر اساس Z ساخته شده است و خیر، ما در مورد Nissan Z صحبت نمی‌کنیم. این شرکت در ماه مارس یک سدان لیفت‌بک برقی چاقو با 600 اسب بخار را معرفی کرد و خوب، اوضاع از آن زمان به بعد تشدید شده است. این خودروساز قول می‌دهد که ما فقط با رندرینگ سروکار نخواهیم داشت – یک خودروی واقعی در نمایشگاه خودرو گوانگژو 2023 که از جمعه آغاز می‌شود به نمایش در خواهد آمد. اولین تحویل مشتریان برای اوایل سال 2025 برنامه ریزی شده است.

در حالی که Z دارای یک سیستم انتقال قدرت الکتریکی دو موتوره است، A توسط سه موتور الکتریکی تغذیه می‌شود. یکی را در محور جلو و دو تا در عقب پیدا خواهید کرد، یکی برای هر چرخ عقب. این یک سیستم توسعه یافته داخلی است که حداکثر توان 1287 اسب بخار را دارد. انرژی الکتریکی از یک بسته باتری تامین می‌شود که ظرفیت آن هنوز اعلام نشده است اما باید بتواند تا 1500 کیلووات را در اوج خود تخلیه کند. سیستم انتقال قدرت مبتنی بر یک معماری الکتریکی 800 ولتی است – همچنین یک توسعه داخلی برای شرکت – که قول می‌دهد بیش از 30 دقیقه توان اوج خود را حفظ کند. در نتیجه، حداکثر سرعت EV در 186 مایل در ساعت ذکر شده است.

سیستم تعلیق بادی مشترک با HiPhi Z به صورت استاندارد ارائه می شود، اما مدل A آن را با یک تنظیم فرمان عقب، دمپرهای تطبیقی و سیستم برداری گشتاور جدید ارتقا می‌دهد. این شرکت همچنین می‌گوید که خودروی برقی عملکردی دارای توزیع وزن 50:50 عالی است. HiPhi با Apollo Automobil، شرکت پشت خودروهای سوپراسپرت Intensa Emozione و G2J، همکاری کرد تا این مدل جدید را زنده کند.

HiPhi قول داده است جزئیات بیشتری را در ماه‌های آینده فاش کند. ما مشتاقانه منتظر هستیم ببینیم آیا A جدید در بازارهای خارج از چین فروخته می‌شود، زیرا این شرکت در حال حاضر در آلمان و نروژ نمایشگاه دارد. با این حال، امید خود را برای راه اندازی در ایالات متحده بالا نبرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان