ویژه‌های مشرق؛

اصلاحات هنوز هم دنبال تخریب علامه مصباح است/ ستاد موسوی به دنبال تتلو بود و کروبی آویزان عکس گرفتن با ساسی!

در بحبوحه تبلیغات انتخاباتی سال ۸۸ ناگهان پچ‌پچی در گرفت که کروبی نامزد انتخابات با ساسی مانکن دیدار کرده و عکس یادگاری گرفته است.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل با نام «ویژه‌های مشرق» شما را در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

***********

روزنامه‌های امروز دوشنبه 20 آذرماه در حالی چاپ و منتشر شد که تحلیل وتوی امریکا با قطعنامه آتش‌بس در غزه، پاسخ یمن به تهدیدهای نتانیاهو و ادامه تحلیل ها درباره ماجرای فساد یک شرکت چای در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

فساد اخلاقی تتلو در مدت حضورش در ترکیه تا حدی پیش رفت که او در هیچ یک از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی اجازه اداره حساب کاربری را ندارد و مطابق قوانین نمی‌تواند اکانت مستقیم با هویت خود داشته باشد. تتلو در طول مدت اقامت خود در ترکیه بارها تلاش کرد در کشورهای اتحادیه اروپا کنسرت برگزار کند که به علت قوانین این اتحادیه امکان ورود به این کشورها را نداشت، امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که در ترکیه به علت شکایت های خصوصی متعدد بازداشت شده بود دقایقی پیش در مرز بازرگان تحویل ایران شد و بلافاصله با دستور قضایی بازداشت شد.

ماجرای بازگشت تتلو به ایران همچنان در روزنامه‌ها داغ است، احمدزیدآبادی در یادداشتی در روزنامه اعتماد در خاطره‌ای نوشته است:

سال 88 و در بحبوحه تبلیغات انتخاباتی، ناگهان پچ‌پچی در گرفت که چه نشسته‌اید؟ کاندیدای‌تان با ساسی مانکن دیدار کرده است. این پچ پچ را محافل افراطی اصولگرا به راه انداختند، اما به نظرم برخی حامیان مهندس میرحسین موسوی هم به آن دامن زدند به گونه‌ای که طعن و کنایه آنان بر برخی طرفداران کروبی هم موثر افتاد و زمزمه‌های اعتراض از سوی آنان بلند شد. بالطبع من هم به عنوان دبیرکل سازمان ادوار تحکیم وحدت که به حمایت از آقای کروبی در انتخابات برخاسته بود، ناچار به موضع‌گیری در این باره بودم و باید چیزکی می‌گفتم یا می‌نوشتم.
این بود که ابتدا درصدد کشف حقیقت و جزییات ماجرا برآمدم. پرسیدم آیا آقای کروبی با ساسی دیدار خصوصی داشته است؟

زیدآبادی در ادامه نوشته است:

گفتند نه! پرسیدم آیا در مدح و منقبت ساسی کلامی بر زبان رانده؟ گفتند نه! پرسیدم پس داستان چه بوده است؟ گفتند؛ در برنامه دیدار جمعی از هنرمندان با آقای کروبی، یکی از اعضای ستاد، ساسی را هم به محل ملاقات عمومی برده و در واقع ساسی بین آن جمع حضور داشته است! پرسیدم؛ فقط همین؟ گفتند همین!

 اصلاحات هنوز هم دنبال تخریب علامه مصباح است/ ستاد موسوی به دنبال تتلو بود و کروبی آویزان عکس گرفتن با ساسی!

البته ماجرا به این موضوع ختم نمی‌شود و عکس یادگاری تتلو با ساسی مانکن فراتر از این روایت است، در آن روزها امیر تتلو برای ستاد موسوی آهنگی خوانده و اعضای ستاد کروبی برا عقب نماندن از قافله به سراغ خواننده‌ای مبتذل چون ساسی رفتند تا به تعبیر خودشان دچار ریزش ستادی نشوند، البته در جریان اانتخابات سال 96 نیز باز شدن پای برخی خوانندگان به ستادهای انتخاباتی خبرساز شد، در آن زمان امیر مقصودلو نسبت به گذشته تاریک خود اعلام پشیمانی کرده و گفته بود که توبه کرده و می‌خواهد در خدمت وطن و ارزشهای اسلامی بخواند و جبران کند. او در برخی آهنگ‌هایش نیز سعی کرد این پشیمانی و جبران را نشان بدهد. منطق اسلامی در قبال این اظهار ندامت، پذیرفتن پشیمانی فرد خطاکار است، هر چند که تتلو مدتی بعد دوباره در ورطه نابوید افتاد!

اصلاحات هنوز هم دنبال تخریب علامه مصباح است

یکی از وزرای دولت خاتمی در گفتگو با روزنامه شرق مدعی زاویه داشتن افکار علامه مصباح یزدی با افکار امام و رهبری شد و ادعا کرد این را یکی از حضرات گفته است.

در بخشی از این گفتگو آمده است:

در مراسم سالگرد فوت مرحوم مصباح یزدی، وزیر کشور مطلبی را عنوان کرد که بنده از تلویزیون شنیدم، آقای وحیدی گفت که دولت پیرو افکار و اندیشه‌های مصباح یزدی است که این یعنی نفوذ جبهه پایداری، زیرا جبهه مذکور هم همین را می‌گوید که ما وابسته به مصباح یزدی هستیم. من خودم شنیدم و صداوسیمای جمهوری اسلامی نشان داد که وحیدی در مراسم سالگرد مصباح یزدی گفت که اصلاً در دولت رئیسی پیرو افکار و اندیشه‌های مصباح یزدی و مجری افکار و ایده‌های او هستیم. من همان موقع در خانه احزاب اعتراض کردم و گفتم وقتی وزیر کشور می‌گوید مجری ایده‌های مصباح یزدی هستیم، ایده‌های مصباح یزدی کاملاً روشن است و می‌گوید مردم اصلاً کاره‌ای نیستند. طرفداران مصباح یزدی مطرح می‌کنند که علاوه‌بر ولایت مطلقه فقیه باید اطاعت مطلقه هم داشته باشند!

 اصلاحات هنوز هم دنبال تخریب علامه مصباح است/ ستاد موسوی به دنبال تتلو بود و کروبی آویزان عکس گرفتن با ساسی!

این تهمتی است که اصلاح‌طلبان همواره به آیت الله مصباح روا می‌داشتند که مردم را کاره‌ای نمی‌داند. در حالی که علامه مصباح با رأی مردم عضو مجلس خبرگان بود و اگر رأی مردم و انتخابات را قبول نداشت، اصلاً کاندیدا نمی‌شد. از سویی اگر طبق حرف خود صوفی هم باشد و آیت‌الله مصباح یزدی محدود در جبهه پایداری باشد، باز هم فعالیت‌های حزبی و انتخاباتی جبهه پایداری خلاف مدعای ضد مردمی بودن علامه مصباح یزدی است.

در حالی که در دوران دولت اصلاحات و رشد و نمو نشریات زنجیره‌ای، این شبه رسانه‌ها به تخریب جدی و سازمان یافته علامه محمد تقی مصباح یزدی مشغول بودند، هنوز و پس از گذشت سه سال از درگذشت استاد همچنان فرصت را برای تخریب شخصیت او مغتنم می‌دارند!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان