روش جدید برای جوانسازی پوست

با روش درمانی پیکر تراشی لیزری بدون جراحی می‌توان ثبات و استحکام را به پوستهای پیر و سال‌خورده برگرداند.

با روش درمانی پیکر تراشی لیزری بدون جراحی می‌توان ثبات و استحکام را به پوستهای پیر و سال‌خورده برگرداند.

اغلب اوقات پوست‌های پیر باعث غافلگیری و یکه خوردن ما می‌شود. اما اگر بنشینیم و کمی به این موضوع فکر کنیم خواهیم فهمید که واقعیت این است که این اتفاق، یک پروسه است؛ همچنان که سن ما بیشتر می‌شود و رو به پیری میرویم طبیعت داستانهای زیادی را از طریق نشانه ها در مسیر زندگی ما بازگو میکند، واقعیت همین است. این نشانه ها شامل از دست دادن درخشش پوست و ناهموار شدن فرم پوست ما میشوند.

 اگر که ما از پوست خود به اندازه کافی مراقبت نکنیم، خطوط و چین و چروک در چهره ما پدیدار شده و بافتهای صورت ما قبل از دست دادن استحکام و جوانی خود خصوصا در ناحیه گونه ها و چشمها کم کم ضخیم و ضخیمتر میشوند. و نتیجهای که مشاهده خواهیم کرد این است: چین و چروک عمیقتر در قسمت لب و بینی، افتادگی پوست و پژمردگی پوست در ناحیه غبغب.

در این میان روش درمانی پیکرتراشی لیزری بدون جراحی پوست را جوان میکند. 

این روش بسیار ظریف بدون بجا گذاشتن اثرات قابل مشاهده و آشکار از تکنولوژی لیزر شدنی استفاده میکند. مشخصات دیگر این روش درمانی چیست؟ در این روش از هیچ چاقو و جراحی با وسیله های تیز و برنده استفاده نمی شود، هیچ خراش یا زخمی بر روی پوست شما باقی نمی ماند و هیچ بخیهای هم در کار نیست، بنابراین میتوانید اندکی بعد از درمان، به زندگی و کارهای روزمره خود برگردید، اما این بار با چهرهای جدید. 

این روش درمانی با ورود از یک نقطه نامرئی روی پوست از طریق یک سوزن کوچک و فیبر نوری، یا همان لیزر که طول موج مناسبی برای نزدیکی بیشتر به چربی و آب دارد، اپیدرم و درم (روپوست و پوست) را هدف قرار میدهد. علاوه بر این توانایی که میتواند هم چربی و هم آب را هدف قرار دهد، همچنین کلاژن زیر پوست را هم برای فرم دهی دوباره تحریک کرده و چربی را امولسیون سازی میکند درحالیکه آسیبهای حرارتی به بافتهای محیطی را کاهش میدهد. این روش همچنین کمک میکند تا صورت به خوبی شکل گرفته و فرم V به خود بگیرد، پف زیر چشم از بین برود، و چین و چروک در قسمت لب و بینی، افتادگی پوست در کنار گردن و خط فک نیز محو شوند. این روش درمانی همه کاره است و میتوان آن را در نواحی خاص بدن مورد استفاده قرار داد، نواحی مانند دست ها، پهلوها و شکم. 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر