ماهان شبکه ایرانیان

کارین لای، ۳۳ ساله، بنیان گذار Mums in Sync

کارین لای، قبلا مربی بد‌‌ن‌سازی بوده ودر سال ۲۰۱۰ که انتظار فرزندان دوقلویش را می‌کشید با افزایش وزنی ۳۰ کیلویی روبرو شد

کارین لای، قبلا مربی بد‌‌ن‌سازی بوده ودر سال 2010 که انتظار فرزندان دوقلویش را می‌کشید با افزایش وزنی 30 کیلویی روبرو شد. بعد از تولد فرزندان دوقلویش که یک پسر و یک دختر بودند، او برای لاغر شدن به سراغ پکیج لاغری، ماساژ Jamu و برنامه های بدن‌سازی رفت. این بانوی 33 ساله در این باره می گوید:« این کارها جیب مرا خالی کرد ولی حتی اندکی هم از چربی شکمم کم نکرد.» از همین رو، او به سراغ یک مربی آنلاین رفت تا با برنامه‌هایش به او شیوه تغذیه صحیح و ورزش های مناسب را بیاموزد.

تلاش‌های سخت او نتیجه داد و در طول یک سال، کارین 30 کیلو اضافه وزنی که به سراغش آمده بود را از بین برد و حتی سبک تر از دوران قبل از بارداری‌اش شد. امروز، 5 سال بعد از آن روزها، کارین 56 کیلویی بیزنس جدیدی را با نام Mums in Sync به راه انداخته که برنامه‌های بدن‌سازی و تغذیه مناسب را به مادران ارائه می‌کند تا به آنها کمک کند تا اندام مناسبی داشته باشند. او همچنین کتابی در مورد کاهش وزن نوشته و از ورزش صخره نوردی هم لذت می‌برد. در عین حال او یک مادر نمونه نیز هست. او دانشش را نیز افزایش داده و با تجربیات شخصی ای که پشت سرگذاشته دو گواهی و مدرک درمورد تربیت بدنی و سلامت زنان از آمریکا دریافت کرده. او اخیرا یک هفته به کانادا سفر کرد تا زیر نظر دیان لی، یکی از فیزیوتراپیست های سرشناس بانوان، شناخت عمیق تری نسبت به فیزیولوژی و سلامت بانوان، به ویژه بعد از بارداری به دست بیاورد. او حالا از مزایای بهره گیری از رژیم غذایی بر پایه گیاه خواری مطلع شده و یک گام دیگر به رژیم های چربی سوز مثل اتکینز که بر پایه استفاده از پروتئین زیاد و کربوهیدرات کم است، نزدیک تر شده است.

خلاص شدن از شر چربی های شکم

" کافی است غذاهای مناسب بخورید و تحرک زیادی داشته باشید. نیازی نیست که بیش از حد گام بردارید و یا به باشگاه بروید. کارتان را با انجام پیاده روی های طولانی در طول روز آغاز کنید و بعد از هر 45 دقیقه که نشسته اید، از جای‌تان بلند شوید. به علاوه باید تغذیه سالمی داشته باشید و هر روز 2 لیتر آب بنوشید و از خوردن غذاهای پروسس شده اجتناب کنید."

رژیم چربی با پروتئین بالا و کربوهیدرات کم

" این نوع رژیم بیشتر آسیب می‌زند تا خوب باشد. من برای دو ماه رژیم پر پروتئین و کم کربوهیدرات گرفتم تا برای جشنواره مدل بدنسازی سنگاپور در سال 2014 آماده شوم. این رژیم به من کمک کرد تا از وزنم بکاهم ولی تحقیقات نشان می‌دهد که این روش، روش باثباتی برای کاهش وزن نیست و در دوره ای طولانی می‌تواند بیماری های قلبی و افزایش کلسترول را به همراه داشته باشد."

 

بهترین انگیزه

"افرادی که شما با آنها رفت و آدم می‌کنید، بسیار مهم هستند. اگر در محاصره افراد شکمو هستید که همیشه به دنبال غذاهای خوشمزه هستند، دستیابی به تغییرات مدنظرتان، برایتان خیلی سخت وچالش برانگیز خواهد بود."


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان