بهترین زمان خوردن ناهار در محل کار

همه‌ی ما وقتی سخت مشغول کار هستیم، بعد از چند ساعت معده‌مان به خاطر گرسنگی شروع می‌کند به سر و صدا و چشم‌هایمان هم همه چیز را دوتا می‌بیند و تمام این‌ها دقیقا پنج دقیقه قبل از خوردن ناهار رخ می‌دهد.

غذاخوردن سرکار

 

همه‌ی ما وقتی سخت مشغول کار هستیم، بعد از چند ساعت معده‌مان به خاطر گرسنگی شروع می‌کند به سر و صدا و چشم‌هایمان هم همه چیز را دوتا می‌بیند و تمام این‌ها دقیقا پنج دقیقه قبل از خوردن ناهار رخ می‌دهد. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که متأسفانه این زمان، اصلا زمان مناسبی برای خوردن غذا نیست.

محققان طی تحقیقات انجام شده بر روی افراد 22 تا 67 ساله‌ای که پنج روز در هفته کار می‌کنند دریافته‌اند که بهترین زمان برای خوردن غذای ناهار تقریبا اواسط صبح است. در بخش دیگری از این تحقیقات آمده است که در این زمان٬ نه تنها افراد باید سعی کنند از پشت میزشان بلند شده تا کمی به بدن خود نرمش دهند و تمرکز و انرژی خود را تقویت کنند، از طرفی باید غذاهای بهتری هم بخورند.

محققان دریافته‌اند افرادی که این زمان از روز را برای انجام کارهای مورد علاقه‌ی خود استفاده می‌کنند، میزان رضایت شغلی آنها بیشتر و مشکلاتی نظیر کمردرد، سردرد و فشار چشمی هم در آنها کمتر است.

بنابراین همواره به شما گفته‌ایم و باز هم پیشنهاد می‌کنیم که از پشت میزتان بلند شوید و کار مورد علاقه‌تان را انجام دهید٬ مثلا بروید باشگاه، بدوید، یا کتابی بردارید و در پارکی مطالعه کنید –البته اگر می‌توانید– این کار را چند بار در هفته انجام دهید. تحقیقات نشان می‌دهد بر خلاف تلفن‌های جدید هوشمند که معمولا پیش از آنکه شارژ آن به صفر برسد به شما هشدار می‌دهد تا یک بار آن را شارژ کرده و به 100 درصد برسانید، افراد نیاز دارند تا چند دفعه در طول روز خود را شارژ کنند.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان