از بین بردن جای جوش با ماسک روغن زیتون و تخم مرغ

بسیاری از ما از ماندن جای جوش‌های جوانی و یا آثارآکنه گله‌مندیم. بروز این جوش‌ها اجتناب ناپذیر است و حقیقتی است که باید با آن کنار آمد. حالا باید به‌فکر از بین بردن جای جوش‌ها بود.

ماسکبسیاری از ما از ماندن جای جوش‌های جوانی و یا آثارآکنه گله‌مندیم. بروز این جوش‌ها اجتناب ناپذیر است و حقیقتی است که باید با آن کنار آمد. حالا باید به‌فکر از بین بردن جای جوش‌ها بود.

خیلی از افراد متاسفانه به‌اندازه کافی صبور نیستند و اقدام به ترکاندن جوش‌ها می‌کنند که نتیجه آن ایجاد حفره و صورتی ناصاف است. در این مقاله به تهیه ماسکی طبیعی خواهیم پرداخت که شما را به داشتن صورتی صاف و بشاش دعوت می‌کند.

ماسکخاطر نشان می‌کنیم که این ماسک فقط جنبه ترمیمی‌دارد و اگر در اثر ترکاندن جوش‌های نارس صورت خود را زخمی‌کرده باشید باید حتما به دکتر و متخصص مراجعه کنید.

ماسک تخم مرغ و روغن زیتون بهترین و موثرترین ماسک برای از بین بردن جای جوش است. پروتئین موجود در تخم مرغ و هم‌چنین چربی موجود در روغن زیتون ترکیبی فوق العاده برای  شفافیت پوست شماهستند.برای تهیه معجون خود نیاز به کمی‌عسل نیز داریم .

ماسک

زرده تخم مرغ را به همراه یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. این ماسک را به مدت 20 دقیق روی صورت‌تان قراردهید و با آب ولرم بشویید.

میزان استفاده:یک روز در میان و حداقل 2 ماه استفاده کنید.

@***2919-2959-774***!


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر