ماهان شبکه ایرانیان

۴۰۰ میلیون دلار ثروت آنجلینا جولی و برد پیت در هنگام طلاق

آنجلینا جولی و برد پیت در آستانه‌ی که طلاق هستند٬ چه سرمایه‌های مشترکی به جای گذاشته‌اند؟

آنجلینا جولی و برد پیت در آستانه‌ی که طلاق هستند٬ چه سرمایه‌های مشترکی به جای گذاشته‌اند؟

هرچند که بحث طلاق آنجلینا جولی و برد پیت بسیار داغ است اما هنوز توافق دقیقی برای این کار صورت نگرفته٬ که این می‌تواند کار را برای آن‌ها سخت‌تر کند.

این اتفاق بسیار عجیب است٬ زمانی که دو نفر را به عنوان یک زوج می‌شناسید که همه چیز دارند٬ تصمیم به جدایی می‌گیرند. آنها شهرت٬ ثروت٬ زیبایی و موفقیت را در کنار خانواده‌ی خود دارند اما حالا تصمیم به جدایی گرفته شده.

طلاق آنجلینا جولی و برد پیت

زمانی که تصمیم ازدواج به میان می‌آید شما به عشق فکر می‌کنید٬ به ندای قلبتان گوش می‌دهید و تصمیم می‌گیرید. در آن زمان شما علاقه‌ای به ندارید به روزی فکر کنید که ممکن است از همسر خود جدا شوید اما امروز این زوج محبوب سینمای هالیوود به این نقطه رسیده‌اند.

طبق آمار رسیده این دو نفر در مجموع ثروتی حدود 400 میلیون دلار به جای گذاشته‌اند ٬ شاید بزرگ‌ترین بخش این مبلغ٬ شِتو میراول (Chateau Miraval)٬ کارخانه‌ی تولید نوشیدنی و املاک و باغ‌های مربوط به آن در فرانسه به ارزش 60 میلیون دلار باشد.

در حالی آن دو به صورت مشترک مالک این کارخانه و زمین‌هایش هستند که این کارخانه سود چندانی به آن‌ها نمی‌رساند و بیشتر جنبه‌ی سرمایه‌گذاری برای آیند و ایجاد غرور برای خودشان را داشته.

بیشتر سرمایه‌ی این زوج مربوط به املاک آن‌هاست. باغ انگوری در ایتالیا به نام ویا کاستانزا (Villa Costanza) که  41 میلیون دلار ارزش دارد٬  خانه‌ای در غرب لندن به ارزش 16 میلیون دلار و ملکی در نیواورلاندو به مبلغ 5.6 میلیون دلار از با ارزش‌ترین املاک این زوج است که در دوران ازدواجشان خریداری کردند.

البته برد پیت در سال 1372 در لس‌آنجلس خانه‌ای به مبلغ 1.7 میلیون دلار خریداری کرده بود که امروزی مبلغ آن به مراتب افزایش یافته است.

در مجموع سرمایه‌ی تخمین زده شده از برد پیت مبلغی حدود 240 میلیو دلار و برای آنجلینا جولی هم این عدد به 160 میلیون دلار رسیده است.

برد پیت برای بازی در هر فیلمش به طور میانگین 20 میلیون دلار دریافت می‌کند البته او یک کمپانی به عنوان درآمد جانبی دارد که باعث افزایش سرمایه‌هایش شده. آنجلینا جولی برای هر فیلم بین 15 تا 20 میلیون دلار دریافت می‌کند٬ همچنین فعالیت‌های دیگر مانند  نویسندگی و فیلم‌نامه نویسی هم انجام می‌دهد که باعث درآمد‌‌های جانبی او می‌شود.

آنجلینا جولی که اخیرا درخواست طلاق خود را در دادگاه ثبت کرده٬ درخواست حضانت هر 6 فرزند خود را داده است.

نام فرزندان آن‌ها مدوکس (Maddox)٬ شیلو (Shiloh)٬ پَکس (Pax)٬ زهرا و دوقولو‌هایی با نام ویویان (Vivienne) و ناکس(Knox).

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان