۴ چای سم‌زدا که به سلامتی شما آسیب نمی‌زند

ممکن است کمی از آب بدن‌تان را از دست داده باشید و حتی شکم‌تان کمی صاف‌تر به نظر برسد چون، خب،‌ خالی است؛‌ اما در مقابل، نوشیدن چای‌های سم‌زدا می‌تواند به سلامتی شما آسیب بزند.

 چای

ممکن است کمی از آب بدن‌تان را از دست داده باشید و حتی شکم‌تان کمی صاف‌تر به نظر برسد چون، خب،‌ خالی است؛‌ اما در مقابل، نوشیدن چای‌های سم‌زدا می‌تواند به سلامتی شما آسیب بزند. 

بیش‌تر چای‌های سم‌زدا حاوی ماده‌ای به نام «سنا» هستند که باعث تحریک پوشش داخلی روده می‌شود و اثر ضد یبوست دارد.

سنا یک ترکیب طبیعی است که استفاده گاه به گاه از آن خوب است اما وقتی به طور مداوم مصرف می‌شود، یعنی طبق دستورالعمل 14 روز پشت سر هم، می‌تواند موجب اسهال، از دست دادن آب بدن و حتی ممانعت از جذب مواد مغذی شود.

ولی اگر هم چنان فکر لاغر شدن به کمک چای در ذهن‌تان می‌چرخد، ‌روی شانس هستید. گروهی از چای‌ها هستند که با ترکیبات طبیعی شان مانع از نفخ می‌شوند، عملکرد کبد و کلیه‌ها را بهبود می‌بخشند و به بدن کمک می‌کنند تا به شیوه‌ای طبیعی و به آرامی سم‌زدایی شود.

چای سم‌زدای دارویی- سنتی «اوری دی»

الهام گرفته از داروهای سنتی چین، چای سم‌زدای اوری دی «EveryDay» حاوی ریشه قاصدک و ریشه کاسنی است که کبد را تحریک و تقویت می‌کند، «شیساندرا» (نوعی گیاه) دارد که این هم علاوه بر کمک به عملکرد کبد، مزه‌ای یگانه دارد که ترکیبی از شیرین، شور، تلخ و تند است. وجود شیرین بیان، زنجبیل و بادیان ختایی (انیسون ستاره ای؛ نوعی ادویه) طعم این چای را تکمیل می‌کند.

چای

چای سم‌زدای ارگانیک «پاکا»

ستاره‌های سازنده این چای سم‌زدای مارک پاکا، بذر انیس (بادیان رومی) و رازیانه است که عملکرد کبد و کلیه‌ها را بهتر می‌کند، کیفیت سیستم گوارش را بالا می‌برد و نفخ را کم می‌کند. هل، شیرین بیان، ‌پوست لیمو و سنبل هندی طعم قوی و درخشانی به این چای می‌دهند. پوست لیمو برای کبد و کلیه‌ها خوب است و با افزایش ادرار، فرآیند پاکسازی را تقویت می‌کند.

 چای سم‌زدای جینسنگ سفید ارگانیک «ریشی» 

این چای ترکیبی از داروهای سنتی چینی با طعم و عطر مدرن است؛ حاوی شیساندرا، جینسنگ سفید، ریشه باباآدم، ریشه قاصدک، ریشه شیرین بیان، نعناع فلفلی، رزبری و میوه گل رز است. ترکیب این میوه ها، ریشه‌ها و برگ‌ها نه تنها باعث فرو نشستن هوس شما می‌شود بلکه به پاکسازی کبد و کلیه‌ها نیز مدد می‌رساند.

چای سم‌زدا و تصفیه کننده «گایا»

پایه این چای را «رویبوس» تشکیل می‌دهد، ضمن این که شامل رازیانه، ‌شیرین بیان، نعناع فلفلی، پوست لیمو و انیسون ستاره‌ای هم هست ولی ستاره ترکیبات موجود در این چای، ‌ریشه باباآدم و کنگر فرنگی است که به عملکرد کبد و سیستم گوارش کمک می‌کند. کنگر فرنگی با افزایش ادرار به پاکسازی بدن و با افزایش تولید صفرا به هضم چربی و بهبود سوخت و ساز بدن کمک می‌رساند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان