روش جدید دکتر ایرانی الاصل آمریکایی برای بهبود سیاهی دور چشم بدون نیاز به جراحی

اختراعات ارزشمندی در سال ۱۳۹۴ ارائه شد. در این میان، بیشترین بحث درباره‌ی نمایش عالی دو جراح زیبایی، جان لیک (John Layk) و پیمان دانیال پور (پزشک ایرانی الاصل عضو گروه جراحی پلاستیک بورلی هیلز (Beverly Hills)) بود که هم باعث تعجب همکاران صنعتی‌اش شد و هم اصحاب رسانه را به وجد آورد، با دستاوردی عجیب برای جلوگیری از پیری. با بنیتا همراه باشید.

اختراعات ارزشمندی در سال 1394 ارائه شد. در این میان، بیشترین بحث درباره‌ی نمایش عالی دو جراح زیبایی، جان لیک (John Layk) و پیمان دانیال پور (پزشک ایرانی الاصل عضو گروه جراحی پلاستیک بورلی هیلز (Beverly Hills)) بود که هم باعث تعجب همکاران صنعتی‌اش شد و هم اصحاب رسانه را به وجد آورد، با دستاوردی عجیب برای جلوگیری از پیری. با بنیتا همراه باشید.

 

سیاهی دور چشم

این دکتر‌ها از روشی که رسماً اولین درمان خانگی برای سیاهی دور چشم است، پرده‌برداری کردند. در آزمایش کلینیکی، این روش عجیب برای روشن کردن و کاهش پوست جمع شده زیر چشم مؤثر بود.

طبق تحقیقات آن‌ها، دوایر کبود زیرچشمی، سن تخمینی فرد را بیشتر نشان می‌دهد تا زمانی که فرد دچار چین‌وچروک، خط پیشانی و تغییر رنگ‌دانه می‌شود. این دلیل خوبی است که چرا این متخصصان تمرکز خود را روی این مسئله گدا شته‌اند و وقتی‌که دکتر‌ها نشان می‌دهند این روش چقدر زود و به‌طور مؤثر روی داوطلبان از حضار اثر می‌کند، دیگر برای همه واضح است که کشف آن‌ها چیزی کمتر از عنصر پیشگامانه ندارد.

قبلاً تنها روشی که برای بهبود تیپ خسته و نشانه‌های دور و کنار چشم‌ها به‌کاربرده می‌شد، تحت روش‌های خطرناک و همراه با جراحی بود. ولی لیک و دانیال پور توانستند این امکان را فراهم کنند که با دایره‌های سیاه دور چشم مقابله کنند؛ تنها با استفاده از فرایندی ساده و زودبازده که کاربر به‌تنهایی نیز می‌تواند انجامش دهد. عجیب نبود که این ارائه با تشویق صاعقه‌زده همراه بود و باعث تعجب و حیرت تماشاگران شد. تنها با اعمال لوسیون‌هایی این سیاهی‌ها محو می‌شدند.

اما آخرین پیشرفت دراین‌باره هفته‌ی گذشته ارائه داده شد. جایی که دکتر لیک با انتشار ویدیویی خصوصیات این روش را توضیح داد. این روش هنوز به‌صورت عملی عرضه نشده است اما به‌هرحال متخصصان پیش‌بینی می‌کنند این روش عملی است و می‌تواند حرکتی پیشگامانه در این زمینه باشد.

ما هم مثل شما منتظر هستیم با ارائه‌ی این روش، کسانی که دچار این مشکل هستند به‌راحتی و بدون جراحی و درد سیاهی‌های دایره‌وار دور چشم بهبود یابند.

اگر می‌خواهید نظر مشاوران را درباره‌ی این مشکل بدانید، بهترین روش رفع سیاهی زیر چشم چیست؟ را ببینید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر