هرچیزی که در پاییز برای خوش تیپ شدن به آن نیاز دارید

پاییز، جادویی‌ترین فصل سال است: هوا شفاف است، درختان رنگ عوض می‌کنند و خبر شروع فصل خوب به گوش می‌رسد

پاییز، جادویی‌ترین فصل سال است: هوا شفاف است، درختان رنگ عوض می‌کنند و خبر شروع فصل خوب به گوش می‌رسد. دوباره فصلی شروع شده که می‌توانیم قهوه‌ی داغ بنوشیم و لذت ببریم، بخاری‌ها را روشن کنیم و مهم‌ترین قسمت، سویشرت‌ها و چکمه‌ها و ژاکت‌ها را از گنجه دربیاوریم. همان‌طور که درباره‌ی پوشش هوای سرد خود فکر می‌کنید، درباره‌ی روش‌های خوش‌پوشی و درست کردن منسوجات جدید مطالعه کنید. ما اینجا با 10 روش شمارا آماده‌ی فصل پاییز می‌کنیم. با بنیتا همراه باشید.

 

مجموع عکس هاCredit: Ehow.com

برای نظم و انضباط

اولین کار: تغییر فصل زمان خوبی است که لباس‌هایتان را دوباره سازمان‌دهی کنید. لباس‌هایی که در طول تابستان اصلاً نپوشیدید اهدا کنید. لباس‌های زمستانی‌تان را هم بررسی کنید و آن‌هایی که دوست ندارید بپوشید درجایی دیگر نگه‌داری کنید. وقتی‌که لباس‌های نهایی را انتخاب کردید، یکجایی را نیاز دارید که همه‌ی این‌ها را به‌صورت مرتب نگه‌دارید. اینجاست که نگه‌دارنده‌ی مسی لباس وارد می‌شود. این کار را می‌توانید در آخر هفته به‌راحتی انجام دهید.

مراقبت از لباس هاCredit: Caroline Burke

برای اینکه تیپتان با طراوت باشد

برای اینکه از همه‌ی لباس‌هایتان استفاده کنید، باید از آن‌ها مراقبت کنید. کارهای را که باید برای مراقبت و نگه‌داری لباس‌هایتان انجام بدهید در فهرستی بنویسید و همیشه لباس‌هایتان را آماده‌ برای پوشیدن نگه‌دارید.

استفاده‌ی چندمنظوره کنید

اگر در منطقه‌ی شما هوا کم‌کم در حال سرد شدن است، هنوز هم می‌تواند از لباس‌های تابستانی‌تان استفاده کنید. می‌توانید از حقه‌هایی استفاده کنید که لباس تابستانی‌تان، پاییزی به نظر بیاید. کارهایی ازجمله پوشیدن تی‌شرت با ژاکت که می‌توانید انجام دهید تا لباس تی‌شرت موردعلاقه‌تان را در پاییز هم بتوانید استفاده کنید. کلید این کار استفاده از لایه‌های مختلف است.

 

استفاده از لباس های تابستانی

Credit: The Vault Files

 برای قدم زدن در شهر

یکی از شیک‌ترین قسمت‌ها بین لوازم پوششی‌تان، چکمه‌های زیبای مچ‌پایی است: می‌توانید آن‌ها را بپوشید و مغرورانه به یک شام در رستورانی مجلل بروید. اگر ترکیب لباسی موردنظرتان با این کفش‌ها را ندارید، در آن لیستِ کارها، این را در اولویت بگذارید. انتخاب‌های زیادی داریم: مشکی یا قهوه‌ای، جیر یا پوست گاوی، صاف یا پاشنه‌دار. برای هر مناسبتی، جفتی مناسب وجود دارد. برای انتخاب کفش مناسب پاییز، کفش‌هایی مناسب فصل پاییز را بخوانید. 

 

نیم بوتCredit: The Vault Files

 برای هوای سردتر

قبل از اینکه باران و برف به شهرتان بیاید، شما باید با خریدن کتی که هم شیک وهم رسمی است، آماده‌باشید. مطمئن شوید که کتی را که می‌خواهید انتخاب کنید با بیشتر لباس‌هایتان به‌راحتی ترکیب شود.

 

کتCredit: The Vault Files

 کوله‌پشتی مناسب را انتخاب کنید

کوله‌پشتی‌های امروزه مثل همان‌هایی که در مدرسه استفاده می‌کردید نیستند. می‌توانید از کیف‌هایی که از چرم خوب درست‌شده‌اند یا طرح شیکی دارند استفاده کنید. کوله‌پشتی‌ها تغییر استایلی زیادی انجام می‌دهند. پس اگر می‌خواهید گاهی به خرید بروید و وسایل کوچکتان را در دست نگه ندارید یا اگر وسایل ضروری‌تان را روزانه به دفترتان می‌برید، انتخاب یک کوله‌پشتی شیک می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

 

کولهCredit: Madewell

 برای روز‌های جالب

پاییز فصلی است که معمولاً جشنواره‌های جالب و جذاب اتفاق می‌افتد و شما می‌خواهید که با تیپی جالب و جذاب در این اجتماعات شرکت کنید. پیشنهاد ما برای شما استفاده از بافت در لباس‌هایتان است که می‌توانید خودتان بسازید و استفاده کنید. برای مثال برای درست کردن کیف بافتی، به یک کیف یک‌طرفه، چند ابزار هنری و یک بعدازظهر روز تعطیل نیاز دارید.

 

بافتCredit: Kirsten Nunez

 

برگشت به مدرسه

هرکسی که زمانی دانش‌آموز بوده است می‌داند خوب به نظر رسیدن در پاییز یعنی داشتن یک مجموعه کامل از وسایل جدید مدرسه. شما هم‌اکنون هم می‌توانید در این موضوع جذاب تحت عنوان بعد فارغ‌التحصیلی شرکت کنید. استفاده‌ی از این ابزار و لوازم‌التحریر در اتاق و کیفتان می‌تواند انرژی زیادی به شما دهد. دفترچه‌ی تلفن بامزه، مداد ژلی، برچسب‌های چسب‌دار، روبان‌های قابل شست شو و خیلی چیزهای دیگر که می‌توانید ذوق و هنر خود را در تزئین وسایل بکار ببرید.

 

لوازم تحریرCredit: Jeran McConnel

 

 پوشش درخور مهمانی‌هایی که در تعطیلات برگزار می‌شوند

از زمان‌های آزادی که دارید نهایت استفاده را کنید قبل از اینکه مهمانی‌ها شروع شود و شما در حال امتحان آرایش صورتتان باشید وندانید کدام آرایش مناسب این فصل به صورتتان می‌آید.

 

آرایشCredit: Lilly Wallace

 برای تیپ زیبای جالب

مانیکور یادتان نرود! وقتش رسیده که پولیش‌های تیره‌ی ناخن را درآورده تا در زمستان استفاده کنید. برای اینکه جلوه‌ی بهتری داشته باشید یک پلیور سفید با شلوار جین مناسب بپوشید. باکمی آماده‌سازی و انجام مدل‌های شخصیتان، این پاییز احساس فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

 

مانیکورCredit: Caroline Burke

 

اگر به مانیکور علاقه‌مندید، آشنایی با مانیکور و آموزش تصویری انجام مانیکور فرانسوی در منزل را بخوانید.

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان