ماهان شبکه ایرانیان

۲۱ هتل لوکس در سراسر دنیا [قسمت دوم/پایانی]

هتل‌های برتر دنیا به موقعیت مکانی مطلوب و طراحی داخلی زیبا، جزئیات و امکاناتی چون رستوران‌هایی با ستاره‌های میشلین و اسپاهای لوکس خود می‌بالند

هتل‌های برتر دنیا به موقعیت مکانی مطلوب و طراحی داخلی زیبا، جزئیات و امکاناتی چون رستوران‌هایی با ستاره‌های میشلین و اسپاهای لوکس خود می‌بالند. به همین خاطر بنیتا سری به 21 هتل مجلل در سراسر دنیا زده است تا شما را با امکانات بی‌نظیر آن‌ها آشنا کند. در ادامه با ما همراه باشید. اگر به تازگی با این مقاله آشنا شده‌اید توصیه‌ی ما این است که به قسمت اول آن هم سری بزنید.

هتل لیلا روبرتز

هتل لیلا روبرتز

این هتل که در اصل به‌عنوان نیروگاه برق شهر هلسینکی فنلاند ساخته شده بود، بعدها مورداستفاده‌ی پلیس این شهر به‌عنوان مقر فرماندهی قرار گرفت؛ اما حالا هتل لیلا روبرتز در این ساختمان واقع شده است. ظاهر کلاسیک این هتل به یک لابی پرزرق‌وبرق و مدرن ختم می‌شود. چه برای تفریح و یا کار به هلسینکی سفر کنید، این هتل 130 اتاقه با خیابان‌های خلوت منتهی به آن مکان مناسبی برای اقامت شماست.

هتل دابل تری

هتل دابل تری

هتل دابل تری که در نزدیکی مرکز شهر آمستردام و ایستگاه اصلی قطار این شهر قرار دارد، یک انتخاب راحت برای شما خواهد بود. تمامی جزئیات در این هتل به‌خوبی رعایت شده و انتظار می‌رود تا تجربه‌ی لذت بخشی را به مسافران خود هدیه کند.

هتل سوهو استانبول

هتل سوهو استانبول

هتل سوهو یکی از ساختمان‌های تاریخی و زیبا در منطقه‌ی بِی‌اقلو این شهر است. این کاخ زیبا در سال 1873 به درخواست کشتی‌ساز ثروتمند ایتالیایی، ایگنازیو کوربی، بنا شد و بهترین مصالح ساختمانی در آن به کار رفت. در ساخت این بنا از هنرمندان مشهوری دعوت شد تا صحنه‌های اساطیری یونان باستان را در راهروی ورودی و سقف آن به تصویر بکشند.

گرند فردیناند

گرند فردیناند

گرند فردیناند که در سال 2015 افتتاح شد، نمادی از تجمل و اشرافیت در شهر ونیز برای مسافران مدرن محسوب می‌شود. بسیاری از تزئینات خاص نظیر شمعدان‌هایی با شمع‌های واقعی که هر روز روشن می‌شوند در سراسر این ساختمان به چشم می‌خورد. به‌علاوه یک دستگاه خودروی مازراتی و یک دستگاه خودروی جگوار برای اجاره در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

گرند آمور

گرند آمور

هتل گرند آمور در شهر فلورانس تنها 11 اتاق داشته و خدمات ویژه‌ای به مسافران ارائه می‌کند. مسافران قبل از اقامت در هتل یک فرم از اولویت‌های خود، از مدل گل‌های درون اتاق گرفته تا میزان سفتی تشک‌ها، را پر می‌کنند. هدف از این کار این است تا مسافران احساس کنند که در خانه‌ی خود هستند. حالا که با این هتل کوچک آشنا شدید، به بزرگ ترین هتل جهان در شهر مکه هم نگاهی بیندازید.

هتل چهارفصل سئول

هتل چهارفصل سئول

هتل چهارفصل سئول دارای 317 اتاق و سوئیت است که تمامی آن‌ها دارای تخت‌های قابل تنظیم برای راحتی مسافران در هنگام اقامت هستند. به‌علاوه، خدمات خاصی نظیر نظافت دو بار در روز اتاق‌ها و سرویس غذای 24 ساعته، هتل چهارفصل را متمایز می‌کند. مراکز درمانی و ورزشی همراه با استخر شنا، زمین گلف مجازی و اتاق پیلاتس، هتل چهارفصل سئول را به یک هتل لوکس و برتر تبدیل کرده است.

هتل کانال اویی58

هتل کانال اویی 58

این هتل که در نزدیکی یکی از رودخانه‌های زیبای شهر آمستردام واقع شده است، می‌تواند به حداکثر 10 نفر در چهار اتاق خدمات ارائه دهد. دکور این هتل بسیار چشمگیر اما سنتی بوده و از ویژگی‌های کلاسیک هلندی نظیر کاشی‌های آبی‌رنگ و لوازم آنتیک بهره می‌برد.

هتل آمان توکیو

هتل آمان توکیو

هتل آمان یکی از هتل‌های بسیار پیشرفته و زیبا و اولین هتل این مجموعه در کشور ژاپن محسوب می‌شود. این هتل دارای فضایی آرام در میان این شهر شلوغ است و از باغچه‌ی داخلی، استخر شنا و اسپا همراه با سالن یوگا و پیلاتس بهره می‌برد.

هتل آلکیمست گرند

هتل آلکیمست گرند

هتل آلکیمست گرند شهر پراگ در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی این شهر نظیر قلعه و پل چارلز قرار دارد. ساختمان این هتل به سال 1500 میلادی بازمی‌گردد. بااین‌حال بنای این ساختمان به‌دقت بازسازی‌شده تا میهمانان هتل در حین لذت بردن از قدمت آن، راحتی لازم در آلکیمست گرند را تجربه کنند.

هتل 25 ساعت برلین

هتل 25 ساعت برلین

هتل 25 ساعت برلین که در کنار باغ‌وحش این شهر بنا شده است، حس شادی را به مسافران القاء می‌کند. این هتل تازه تأسیس دارای 149 اتاق است که پنجره‌های برخی از آن‌ها رو به باغ‌وحش و قفس میمون‌ها باز می‌شود. رستوران این هتل در طبقه‌ی دهم دارای چشم‌اندازی وسیع بوده که میهمانان می‌توانند به هنگام خوردن غذا از آن لذت ببرند.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان