۱۰ رستوران برتری که منظره های خارق العاده دارند

چیزی که این روزها استفاده از آن‌ها تقریباً در هر کشوری معمول شده است، استفاده از تکنولوژی مثل گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی است؛ تقریباً در هر خانه‌ای می‌توانید این وسایل را ببینید؛ اما چیزی که به‌تازگی و در چند سال اخیر مد شده است، رفتن به رستوران‌ها و یا هتل‌ها است

 چیزی که این روزها استفاده از آن‌ها تقریباً در هر کشوری معمول شده است، استفاده از تکنولوژی مثل گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی است؛ تقریباً در هر خانه‌ای می‌توانید این وسایل را ببینید؛ اما چیزی که به‌تازگی و در چند سال اخیر مد شده است، رفتن به رستوران‌ها و یا هتل‌ها است. ولی همه‌ی این هتل‌ها در مناظر طبیعی بکر و مکان‌های عالی قرار ندارند. ما در این مقاله، 10 رستوران برتری را به شما معرفی می‌کنیم که بهترین مناظر را دارند.

رستوران‌ها و هتل‌ها در تمام نقاط این کره‌ی خاکی لازم هستند، اما هر رستورانی دارای بهترین غذا یا حتی منظره‌ی قابل‌قبول نیست. داشتن یک رستوران شیک با غذای عالی که در منطقه‌ای نفس‌گیر قرار دارد، قاعده‌ی اجباری نیست، اما در این صورت جایی خواهد بود که شما هیچ‌وقت فراموش نخواهی کرد. پس برای آنکه به شما کمک کنیم در این‌چنین رستوران‌های شگفت‌انگیزی غذا میل کنید، ده رستوران برتر با مناظر بکر در سال 2015 را با شما به اشتراک می‌گذاریم. با بنیتا همراه باشید.

 

10- رستوران معلق در چین

رستوران معلق چیناین رستوران معلق حتی بی‌نظیرترین رستوران بین بهترین رستوران‌ها است. در کنار منظره‌ی هیجان‌انگیز، این رستوران معلق نمایی بسیار هولناک دارد. این رستوران در استان هوبی (Hubei) در چین قرار دارد. درست جایی که غذا می‌خورید، کنارش به صخره‌ها چسبیده است. برای تنوع ماجراجویی بیشتر، یک سکوی پرتاب بانجی جامپینگ هم در نزدیکی آن تعبیه‌شده است. این رستوران فقط برای منظره و جایگاه آن معروف نشده است، غذای لذیذ و خوشمزه‌ای هم دارد.

 

9- رستوران اوبلیکس (Oblix) در بریتانیا

رستوران اوبلیکسرستوران اوبلیکس، نمایی مدرن دارد و در شهر لندن بریتانیا قرار دارد. این رستوران نمایی کامل از لندن را به نمایش می‌گذارد که در ساختمان مشهور شیرد (Shared) قرار دارد. نمای لندن نفس‌گیر است. خود رستوران هم بسیار دیدنی است، با فضای باز بزرگ و نمای شیشه‌ای کامل که در اطرافش قرار دارد. در این رستوران مشتری‌ها می‌توانند به آشپزخانه هم سرک بکشند. این رستوران دارای غذاهای عالی با تأثیر از غذاهای ژاپنی و روش پخت نیویورکی است.

 

8- غروب دا مونالیزا در مکزیک

غروب دا مونالیزاغروب دا مونالیزا در مکزیک، در انتهای خلیج کوچک کابو سن لوکاس (Cabo San Lucas) قرارگرفته است. نسیم ملایم روی صخره‌ها بسیار آرام‌بخش است. همچنین مشتری‌ها می‌توانند در اتاق‌های معروف مکزیکی، پالاپا، غذایشان را همراه با شمع‌های روشن سفارش دهند. آشپز ایتالیایی، پائولو دلا کورت (Paolo Della Corte)، لیست غذایی خوبی دارد. این رستوران همچنین خدمه‌ای برای حمل‌ونقل وسایل دارد که بدون رزرو کردن حتی، وسایل مشتری‌ها را تا بالای پله‌ها و رستوران حمل می‌کنند.

 

7- رستوران هوتونگ (Hutong) در هنگ‌کنگ

رستوران هوتنگرستوران هوتنگ به افق استوار هنگ‌کنگ اشراف دارد. این رستوران با قرارگیری در اطراف طبقه‌ی 28 ام، بسیار جذاب جلوه می‌نماید. همچنین این رستوران خیلی منظم و مرتب و شیک تزیین‌شده است. چوب زیاد، عناصر بودائی و تأثیرات چینی مدرن به‌خوبی قابل‌مشاهده است. اسن رستوران غذاهای خوشمزه و مدرن چینی را ارائه می‌دهند.

 

6- پیز گلوریا (Piz Gloria) در سوئیس

رستوران ویز گلوریاپیز گلوریا، نام رستورانی در سوئیس است که در شیلتورن (Schilthorn) نزدیک مورن (Murren) در برنز اوبرلند (Berese Oberland) قرارگرفته است. این رستوران نمایی نفس‌گیر از رشته‌کوه‌های آلپ را نمایش می‌دهد. پیز گلوریا همان رستورانی است که فیلم جیمز باند در سال 1349 در آن فیلم‌برداری شده است. درخشش خیره‌کننده‌ی صحنه‌های این فیلم باعث شده است که نمایشگاه جیمز باند در طبقه‌ی پایین آن برگزار شود. درباره‌ی ویژگی‌های مربوط به غذای این رستوران، لیست غذای کاملی را به شما پیشنهاد می‌کند که به‌طور کامل پخته‌شده‌اند. این رستوران قیمت‌های منطقی را برای غذاهای خود انتخاب کرده است.

 

5- رستوران گروتزا پلاتزس (Ristorante Grotta Plazzese) در ایتالیا

رستوران گروتزا پلاتزرستوران گروتزا پلاتزس در ایتالیا جزو پنج رستوران حیرت‌آور از دید مشتریان است. درواقع یک تجربه‌ی کاملاً متفاوت برای غذاخوری خواهد بود، درست به همان‌قدر که رستوران معلق تجربه‌ی بی‌نظیری است. این رستوران در داخل یک غاری در ساحل ایتالیا ساخته‌شده است. رستوران حدود 22 متر بالاتر از سطح دریا بناشده است که در هنگام غذا خوردن، تصویر زیبایی را از سواحل به نمایش می‌گذارد. مشتریان همچنین از قدم زدن در خیابان‌های باریک شهر قرون‌وسطایی پولیگانو (Poligano) شگفت‌زده خواهند شد که روی صخره‌ها با غار‌های طبیعی و به‌صورت خانه‌های سفید جداجدا ساخته‌شده است. غذای این رستوران لذیذ است، ولی کمی گران به نظر می‌رسد، ارزان‌ترین غذای آن حدود سیصد و پنجاه‌هزار تومان هزینه دارد.

 

4- استروفینی در یونان

رستوران استروفینیرستوران استروفینی در آتن یونان محبوب‌ترین مقصد غذاخوری برای گردشگران و افراد بومی است. این رستوران در منظره‌ی خود آکروپولیس و بخصوص پاراتنون نورپردازی شده را جلوه می‌دهد. ارائه‌ی غذا در فضای روباز انجام می‌شود که دلیل آن کاملاً واضح به نظر می‌رسد.

 

3- رستوران له جولی ورن (Le Jules Verne) در فرانسه

رستوران له جولی ورنرستوران له جولس ورن در پایتخت فرانسه قرارگرفته است، مسلماً دارای منظره‌ای زیبا است. این رستوران در عرشه‌ی دوم برج ایفل قرار دارد. این رستوران زیبا حدوداً 123 متر بالاتر از زمین قرار دارد و دسترسی به رستوران توسط آسانسور اختصاصی انجام می‌شود. مشتریان دید فوق‌العاده‌ای از پاریس را مشاهده می‌کنند. این رستوران به ریشه‌های فرانسوی خود پایبند است و غذاهای لذیذ فرانسوی همراه نوشیدنی‌های خوشمزه ارائه می‌دهد. این رستوران چندان هم ارزان حساب نمی‌کند و یک نهار حدود چهار‌صد هزار تومان ناقابل برای شما آب می‌خورد و اگر بخواهید شام را هم در این رستوران غذا میل کنید، برای هر نفر با غذای 6 دوره‌ای گوشتی، برای هر نفر حدود یک‌میلیون و صد هزار تومان هزینه دارد.

 

2- هتل ادلویس (Edelweiss) در سوئیس

هتل ادلویسهتل ادلویس در پایتخت سوئیس، ژنو قرار دارد. این رستوران با قرارگیری در دامنه‌ی کوه، منظره‌ی زیبایی از رشته‌ کوه‌های آلپ را نشان می‌دهد. تراس این رستوران برای دیدن آلپ و زیبایی‌های عالی است. هتل این رستوران غذاهای سوئیسی ارائه می‌کند. این رستوران با استفاده از موسیقی محلی زنده و روح‌بخش، مشتر‌ی‌ها را به‌خوبی سرگرم می‌کند. البته این تنها‌ترین دلیل نیست و کل مجموعه سعی دارند محیطی آرام‌بخش را برای شما به ارمغان بیاورند.

 

1- رستوران سیه را مار (Sierra Mar) در کالیفرنیای آمریکا

رستوران سیه را ماررستوران سیه را مار در منطقه‌ی پست رنچ (Post Ranch) در کالیفرنیای آمریکا قرارگرفته است که به‌عنوان بهترین هتل شگفت‌انگیز سال 2015 انتخاب‌شده است. این رستوران همه‌چیزتمام است، با طراحی مدرن داخلی و طراحی خارجی دیوار‌های شیشه‌ای. این رستوران خط ساحلی کالیفرنیا را در دید خود دارد. این رستوران واقعاً برای غذای لذیذ خود بسیار مشهور است. آشپز آن سعی می‌کند غذاهای فصول و مناطق مختلف را با روش‌های کالیفرنیایی و طعم‌های جهانی که ترکیب روش‌های فرانسوی و مدیترانه‌ای است، ارائه دهد. در این رستوران نوشیدنی‌های مخصوص خود را که بیشتر از 2600 نوع است را ارائه می‌کنند. سه را مار کسی بود که در مسابقات درست کردن نوشیدنی‌های خوش‌مزه برنده‌شده بود. پس با این اوصاف، سیه را مار به‌عنوان بهترین رستوران جهان انتخاب‌شده است.

همچنین در این‌باره می‌توانید، پنج مشکل اساسی رستوران‌ها برای تبدیل‌شدن به رستوران گیاهی را بخوانید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر