۵ راز برای داشتن لبهایی قرمز و جذاب

داشتن لب‌های قرمز و خوش‌فرم بسیار آسان است. در اینجا شما را راهنمایی می‌کنیم تا لب‌هایی قرمز، دوست‌داشتنی و دلربا داشته باشید. حتی می‌توانید از  ۹ حقه آرایشی برای بزرگ‌تر نشان دادن لب ها استفاده کنید. با بنیتا همراه باشید.

داشتن لب‌های قرمز و خوش‌فرم بسیار آسان است. در اینجا شما را راهنمایی می‌کنیم تا لب‌هایی قرمز، دوست‌داشتنی و دلربا داشته باشید. حتی می‌توانید از  9 حقه آرایشی برای بزرگ‌تر نشان دادن لب ها استفاده کنید. با بنیتا همراه باشید.

نکته 1: ظاهر لب‌ها به شما انعطاف‌پذیری زیادی می‌دهد

به لب‌های پررنگ علاقه دارید یا ملیح؟ رژلب موردعلاقه‌تان را بزنید و به هماهنگی رنگ آن با ظاهرتان توجه کنید. چه رژ لب براق بزنید چه مات، شما الآن فردی با "لب‌های قرمز" هستید، و در مرحله‌ای خوشایند و دلپذیر قرار دارید.

نکته 2: رنگ قرمز ملایمی را انتخاب کنید

قرمز ایدئال می‌تواند پوست شما را درخشان‌تر کند و دندان‌هایتان را سفیدتر سازد. هنگامی‌که در انتخاب رنگ شک دارید، رنگی تیره‌تر از رنگ طبیعی لبتان انتخاب کنید، و یا سعی کنید از محبوب‌ترین رنگ‌های قرمز(مثلاً رژ لب مات قرمز) استفاده کنید.

نکته 3: لب‌ها را پرحجم نشان دهید

درست مثل بقیه جاهای پوست بدنتان، لب‌ها هم اگر آبدار به نظر برسند ظاهری بهتر دارند. آن‌ها را با پرحجم نشان دادن بی‌عیب و نقص کنید. از اسکراب برای پوست‌های بیرونی اطراف لبتان استفاده کنید، و یا آن‌ها را مرطوب کنید.

رژلب قرمزCredit: makeupandbeautyblog

نکته 4: بیس لبتان را با خط لب پرکنید

ابتدا رژلب قرمز را به لبتان بزنید تا حلقه قرمزرنگ را ایجاد کنید. سپس خط لبی که با رنگ رژلبتان هماهنگ باشد را بزنید. نمای کلی لبتان را پرکنید. خط لب را بکشید، سپس درون آن را کاملاً با خط لب پرکنید. ماندگاری خط لب زیاد است.

نکته 5: رژلب بزنید، خشک‌کنید، رژلب بزنید

یک‌لایه از رنگ لبتان را بزنید. سپس اضافی‌ها را پاک‌کنید تا به خط لب نچسبند. دوباره لایه دوم رژلب را بزنید. هم‌اکنون لبی قرمز و جذاب دارید! 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر