ماهان شبکه ایرانیان

۷ روش برای تغییر لباس‌ها از ۲۰ سالگی به ۳۰ سالگی/بانوان

وقتی‌که مدرک دانشگاهی خودتان را می‌گیرید و به اتاقتان برمی‌گردید متوجه می‌شوید که وارد عرصه جدیدی در زندگی شده‌اید

وقتی‌که مدرک دانشگاهی خودتان را می‌گیرید و به اتاقتان برمی‌گردید متوجه می‌شوید که وارد عرصه جدیدی در زندگی شده‌اید. باید لباس‌های خودتان راکمی تغییر دهید. شما باید ظاهرتان و پوششتان را از دانشجو به کسی که آماده وارد شدن به جامعه دارد تغییر دهید. شما از یک دختر حواس‌پرت تبدیل به زنی بالغ خواهید شد که می‌داند چه‌کار می‌خواهد کند و چه چیزی می‌خواهد. پس باید لباس‌ ها و پوشش شما هم بتواند این پیغام را به همه برساند. همراه بنیتا باشید تا از 7 روش که بتوانید لباس‌های خودتان را بدون خریدن لباس‌های جدید تغییر دهید، مطلع شوید. البته گاهی لازم است دست به جیب شوید.

Credit: elle

 

بر روی کفش‌ های کاری سرمایه‌گذاری کنید

کفش کاریCredit: elle

کفش‌ های شما مسلماً بزرگ‌ترین تغییرات را باید داشته باشند، کفش‌های شما و زمانی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوید، شاید کمی قدیمی، پاره شده، پر از جاهای مداد و پاک‌کن، لکه‌های سیاه باشند؛ بنابراین شما باید از بین 20 جفت کفشی که دارید یک چفت خوب پیدا کنید و آن را تمیز کنید. اگر غیرقابل تمیز شدن است بهتر است برای خودتان به فکر کفش کاری باشید. کفش کاری کفشی است که کلاسیک، براق، ترجیحاً چرمی باشد. کفش جدید شما باید با شلوارهای پارچه‌ای هماهنگی کامل باید داشته باشد، تصورات خودتان در مورد شلوارهای جین پاره را کنار بگذارید.

خرید کنید اما عاقلانه

لباس کارCredit: elle

وقتی شما سرکار می‌روید دلیل این نیست که بخواهید در خرج کردن و کشیدن چک‌هایی با ارقام بالا برای لباس و عطر خودتان زیاده‌روی کنید. هنوز هم خریدن لباس‌های ارزان از مغازه‌هایی که حراج زده‌اند برای شما در اولویت قرار دارد. ولی در این برهه از زندگی خودتان سعی کنید به‌جای استفاده از پارچه‌های پرزرق‌وبرق از پارچه‌های طرح ساده استفاده کنید، همچنین جواهرات شما باید ساده باشند. مثلاً یک اکسسوری تک‌رنگ بهتر از رنگ زیاد است. سعی کنید در لباس‌هایتان دوخت و تکه‌های کمی وجود داشته باشد این تکه‌ها و اضافات روی لباس از ظرافت لباس می‌کاهد و به آشفتگی شما می‌افزاید.

یک کیف خوب و جادار پیدا کنید

کیف کارCredit: elle

کیف پول نخ‌نما و داغان شده خودتان را کنار بگذارید. منظورمان این است اگر کیفی که همیشه در دسترس شما است تقریباً نابودشده است را کنار بگذارید. شما دیگر دانشجو نیستید کلاسیک و قدیمی بودن برای شما خوب باشد. اگر به شما بخواهیم بگوییم یک وسیله به‌عنوان اکسسوری بخرید، خریدن کیف اولین پیشنهاد ما است. شما کیفی برای خودتان باید انتخاب کنید که با رسمی‌ترین لباس کاری خودتان هماهنگی داشته باشد. از این نوع کیف‌ها در بازار تنوع بالایی وجود دارد از طراحان گران‌قیمت تا ارزان، به شما توصیه می‌کنیم در خرید کیف زیاده‌روی نکنید و هرچه بتوانید پول خودتان را بیشتر ذخیره کنید بهتر است. اگر دوست دارید می‌توانید از کیف‌های الگو دار، همانند پولک‌دار ساده هم استفاده کنید تا سادگی لباس خودتان راکمی کاهش دهید.

با خیاط‌ ها دوست شوید

لباس کارCredit: elle

مشاوران کاری همیشه در مورد اینکه لباس‌های خیاطی شده و دوخته‌شده توصیه‌های زیادی می‌کنند، به شما می‌گوییم که حق با آن‌ها است. شاید لباس‌هایی که طراحان و برندها برای شما ارائه می‌دهد خوب و شیک و زیبا باشد ولی شما برای سرکار رفتن خودتان به لباسی نیاز دارید که برای شما دوخته‌شده باشد. لباس ارزان یا گران تا زمانی که به تن شما خوب نتواند بنشیند، ارزش پوشیدن برای محل کار ندارد. شما می‌تواند بعضی از لباس‌های خودتان را تغییر دهید؛ و برای خودتان آن‌ها را اندازه کنید. ولی باید بدانید که ممکن است قیمت تمام‌شده لباس‌هایتان بعدازاینکه از خیاطی بیرون می‌آیند دو برابر شده باشد؛ بنابراین اگر دوست ندارید خرج اضافی کنید، پارچه تهیه کنید و از خیاط بخواهید لباس به‌اندازه شما بدوزد.

حساب اموال خودتان را داشته باشید ( گم نکنید)

کیف مناسبCredit: elle

شما دیگر دانشجو نیستید و باید لباس‌هایی انتخاب کنید که کارایی بالا، دوام و همچنین ایمنی کافی را داشته باشند. منظورمان این است که اگر هنوز صورت‌حساب‌های خودتان را گم می‌کنید، هنوز پول‌های خودتان را جایی می‌ریزید و برمی‌گردید؟ باید کمی تغییر در کیف پول خودتان ایجاد کنید. سعی کنید از کیف‌های پولی استفاده کنید که زیپ داشته باشند تا بتوانید پول‌ها را داخلش به‌خوبی نگه‌دارید. وقت آن رسیده است که بزرگ شوید و کیف‌های فانتزی و عروسکی را کنار بگذارید. کیف پولی را انتخاب کنید که برداشتن و گذاشتن آن همراه با یک علامت خاص باشد تا هیچ‌وقت یادتان نرود کیفتان را جایی، جا بگذارید.

لباس‌ های بیرون خودتان را ارتقا بدهید

لباس کارCredit: elle

کت‌ها بهترین تأثیر را در اولین نگاه بر روی مخاطب دارد، بنابراین دیگر نمی‌توانید هر آنچه را که دلتان می‌خواهد را بدون فکر کردن بردارید و بپوشید. اگر هنوز از ژاکت‌های پف‌دار استفاده می‌کنید وقت تغییر رسیده است، باید ژاکت خودتان را کنار بگذارید و به سراغ پالتوها و لباس‌های رسمی بروید. لباسی را انتخاب کنید که برای حداقل 10 سال آینده جواب‌گو شما باشد، الیاف طبیعی همانند پشم کشمیری و شاید الیاف پلاستیکی می‌تواند انتخاب دیگر شما باشد.

از همه‌ چیز مراقبت کنید

مراقبت از لباسCredit: elle

واقعیت این است که ازهر چیزی که بیشتر مراقبت کنید بیشتر برای شما کار خواهد کرد. کار و عادت خودتان در پرتاب کردن لباس‌هایتان به جالباسی و همچنین تل انبار کردن لباس‌ها به روی‌هم که باعث آسیب رسیدن به بافت و پارچه‌ها می‌شود، ترک کنید. کفش‌های خودتان را در جای خودشان قرار دهید، برای کیف‌های خودتان از کیسه‌های پارچه‌ای استفاده کنید و همچنین لباس‌های خودتان را به رگال آویزان کنید. کفش‌های خودتان را در قفسه‌های مخصوص خودشان قرار دهید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان