ماهان شبکه ایرانیان

محمدرضا گلزار در پردیس زندگی/اکران عمومی فیلم خشکسالی و دروغ [گزارش اختصاصی بنیتا]

اگر در سینمای ایران سوپراستاری وجود داشته باشد، «محمدرضا گلزار» بی‌شک یکی از آن‌ها و شاید تنها سوپراستار سینمای ایران باشد.او که بعد از ۴ سال با «خشک‌سالی و دروغ» به سینما بازگشته، برای اکران این فیلم همراه با دیگر عوامل در پردیس زندگی حاضر شد. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

اگر در سینمای ایران سوپراستاری وجود داشته باشد، «محمدرضا گلزار» بی‌شک یکی از آن‌ها و شاید تنها سوپراستار سینمای ایران باشد.او که بعد از 4 سال با «خشک‌سالی و دروغ» به سینما بازگشته، برای اکران این فیلم همراه با دیگر عوامل در پردیس زندگی حاضر شد. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

مدتی است که حال سینمای ایران خوب است و فیلم‌ها با استقبال مخاطبان روبرو شده‌اند. برای تداوم این شرایط مناسب، فیلم‌سازان علاوه بر بالا بردن کیفیت ساخت آثارشان، به ترفندهایی هم روی آورده‌اند. یکی از این ترفندها اکران فیلم‌ها همراه با بازیگران و عوامل فیلم‌هاست. چندی پیش نیز مهرداد صدیقیان و سعید آقاخانی در پردیس کوروش برای اکران فیلم «اروند» با دیگر عوامل فیلم حضور داشتند. اروند جدیدترین ساخته‌ی «پوریا آذربایجانی» است. می‌توانید این مطلب را در بنیتا بخوانید.

عوامل فیلم خشک سالی و دروغ

پردیس زندگی میزبان خشک‌سالی و دروغ بود. این فیلم چند هفته‌ای هست که در سینماهای کشور اکران شده و با استقبال خوبی هم از طرف مخاطبان روبرو شده است. در خلاصه‌ی این فیلم آمده است: «شک و تردیدها و دروغ‌ها و پنهان‌کاری‌های دو مرد و دو زن منجر به اتفاقی می‌شود.» داستان این فیلم بر اساس نمایشنامه خشک‌سالی و دروغ نوشته «محمد یعقوبی» نوشته شده است. این فیلم جدیدترین ساخته‌ی «پدرام علیزاده» است. محمدرضا گلزار، «پگاه آهنگرانی»، علی سرابی، آیدا کیخایی، مهدی محرابی، «مارال بنی‌آدم»، «خاطره اسدی»، «مهدی حسینی نیا»، «سمانه اسماعیلی»، «نیما راد»، «فرشاد میرزایی»، «افشین اخلاقی»، «آیلین کیخایی»، «زهرا مصطفوی»، «ابوالقاسم کرامتی» و «صدف فانی» بازیگران این فیلم هستند.

اکران عمومی خشک سالی و دروغ

از ساعت 7 شب علاقه‌مندان فیلم و بیشتر علاقه‌مندان محمدرضا گلزار در پردیس زندگی حاضر می‌شدند. بیشتر دختران جوان بودند که با شور و شوق خاصی منتظر بودند. هر چه ساعت به 8 شب نزدیک می‌شد، هم به جمعیت و هم به شور و شوق آنان افزوده می‌شد.ابتدا «علی سرابی»، «آیدا کیخایی» و «مهدی محرابی»، در پردیس زندگی حاضر شدند. تعدادی عکاس و خبرنگار هم در میان جمعیت بودند. در ابتدا مردم به نوبت و با نظم می‌آمدند و عکسی می‌گرفتند و می‌رفتند. در ادامه «منوچهر هادی» کارگردان سینما هم در این مراسم حاضر شد و با استقبال مردم روبرو شد. بعد از عکس گرفتن با بازیگران  فیلم، هادی چند عکس نیز با مردم گرفت. منوچهر هادی هم‌اکنون مشغول فیلم‌برداری سریال «عاشقانه‌ها» با بازی محمدرضا گلزار، «هومن سیدی» و «فرزاد فرزین» در شمال کشور است. این سریال قرار است در شبکه‌ی خانگی توزیع شود.

محمدرضا گلزار در پردیس زندگی

انتظارها برای آمدن محمدرضا گلزار طولانی شده بود اما از جمعیت حاضر چیزی کاسته نشده بود. حدود ساعت 9:30 بود که گلزار وارد سالن شد اما فشار و ازدحام و  شلوغی جمعیت باعث شد که وی به سرعت از محل اجتماع مردم خارج شود و وارد دفتر پردیس سینمایی شد. حراست و مسئولان پردیس سینمایی به سختی توانستند که مانع هجوم مردم به دفتر شوند. تعداد معدودی توانستند وارد دفتر شوند و عکس یادگاری با گلزار بگیرند.

محمدرضا گلزار و منوچهر هادی در پردیس زندگی

محمدرضا گلزار و منوچهر هادی 

محمدرضا گلزار در پردیس زندگی

گلزار در مصاحبه‌ای در مورد تغییر شرایط بازیگری و نیز پیشرفتی که نسبت به 10 سال پیش خود داشت، نگرش مثبتی داشت و نسبت به پیشرفت کار خود و انتخاب نقش‌های بهتر، نگاه بهتری داشت. بعد از این مصاحبه نیز همان داستان عکس گرفتن با طرفدارانش تکرار شد. حدود یک ساعت بعد وی وارد سالن نمایش فیلم شد تا به تماشای فیلم بنشیند. تعدادی از دوست دارانش نیز وارد سالن شدند تا با او عکسی به یادگار داشته باشند. اما باز هم شلوغی و بی‌نظمی و ازدحام حاضران برنامه را مختل کرد. گلزار نیز از مجبور به ترک سالن شد.

محمدرضا گلزار در پردیس زندگی

عکس‌ها و گزارش این اکران عمومی، توسط امین نعمتی خبرنگار اختصاصی بنیتا تهیه شده است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان