ماهان شبکه ایرانیان

حنجره سالار عقیلی بیمه شد

«سالار عقیلی» این روزها تبدیل به یکی از معروف‌ترین خواننده‌های موسیقی سنتی کشور شده است و طرفداران پر و پا قرصی هم در داخل کشور و نیز در خارج دارد

«سالار عقیلی» این روزها تبدیل به یکی از معروف‌ترین خواننده‌های موسیقی سنتی کشور شده است و طرفداران پر و پا قرصی هم در داخل کشور و نیز در خارج دارد. چندی پیش نیز آلبوم جدیدی به نام «از دل و از جان» منتشر کرد. نقد و بررسی آلبوم از دل و از جان سالار عقیلی نیز در فرهنگسرای ارسباران با حضور کسانی چون «کوروش متین»، «مهیار علیزاده» و «داریوش پیرنیاکان» برگزار شد. این مطلب را می‌توانید در بنیتا بخوانید.

اما دیروز 15 آبان ماه اتفاق جالبی افتاد. در طی مراسمی که به مناسبت هشتادو یکمین سالروز تأسیس بیمه‌ی ایران، حنجره‌ی سالار عقیلی از سوی این شرکت بیمه شد. این مراسم در مرکز همایش‌های بیمه‌ی ایران و با حضور مسئولان این شرکت برگزار شد.

سالار عقیلی

سالار عقیلی در این مراسم گفت: «بابت این لطف و محبت نهایت تشکر و قدردانی را دارم. امیدوارم این حرکت آغازی باشد تا دیگر هنرمندان نیز از چنین امکاناتی استفاده کنند و تنها به من محدود نشود. هرکدام از هنرمندان شریف این مرز و بوم لیاقت این را دارند که چنین حرکت‌هایی برایشان انجام شود.»

او در ادامه‌ی سخنانش اظهار داشت: «یک ماه دیگر وارد 40 سالگی می‌شوم و اکنون 32 سال است که می‌خوانم. در هنرستان موسیقی دیپلم گرفتم و در دانشکده هنر و معماری لیسانس بازیگری تئاتر را اخذ کردم.»

وی گریزی هم به نحوه‌ی خلق یک اثر خوب زد و گفت:«گذشته از آهنگساز و شاعر که باید کارشان را به بهترین شکل انجام دهند، خواننده نیز در ماندگاری یک اثر نقش مهمی دارد. من عاشق ایران و مملکتم هستم و شاید به همین دلیل است که آثار میهنی که خوانده‌ام برجان و دل مردم می‌نشیند.»

عقیلی در مورد پارتی و رابطه داشتن در هنر گفت: «هنر تا لب صحنه پارتی می‌پذیرد، اما از آنجا به بعد پارتی هنرمند فقط خودش است. وقتی کسی روی صحنه می‌رود مردم هنر او را می‌بینند و می‌شنوند و آن را نقد می‌کنند. اگر کارش خوب باشد. می‌پذیرند و اگر نه او را رد می‌کنند.»

در پایان این مراسم نیز بیمه‌نامه حنجره سالار عقیلی از سوی مدیران بیمه ایران به او اهدا گردید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان