ماهان شبکه ایرانیان

۴ راه خنده‌دار برای سوزاندن کالری هنگام تماشای فوتبال

فوتبال ازجمله ورزش‌های محبوب در کل دنیا است

فوتبال ازجمله ورزش‌های محبوب در کل دنیا است. شما به‌سختی می‌توانید ورزشی همانند فوتبال را پیدا کنید که طرفداران پرشوری همانند آن داشته باشند. طرفدارانی دوآتشه که برای دنبال کردن فوتبال دست به هر کاری می‌زنند. در برخی از نقاط دنیا طرفداران فوتبال و به‌تازگی در کشور خودمآن‌هم طرفداران فوتبال در کافی‌شاپ‌ها و مکان‌های خاص دورهم جمع می‌شوند تا فوتبال را باهم ببینند و از آن لذت ببرند. این ورزش برای فوتبالیست‌ها تناسب‌اندام و برای کسانی که آن را به‌صورت جدی از تلویزیون دنبال می‌کنند، افزایش وزن را به دنبال دارد. تحقیقات نشان داده است که نشستن طولانی‌مدت برای دیدن فوتبال و همچنین در کنار این کار، خوردن نوشیدنی، کشیدن سیگار، خوردن تنقلات زیاد ممکن است باعث مشکلاتی از قبیل چاقی شود. پس اگر آدم کم‌تحرکی هستید، لازم است که کمی به هنگام دیدن فوتبال روی کاناپه خودتان تکان بخورید. چه حرکت‌هایی؟ همراه بنیتا باشید تا چندراه حل خنده‌دار برای تحرک هنگام مشاهده فوتبال در خانه را به شما آموزش دهیم.

اگر شما طرفدار فانتزی فوتبال هستید

فوتبال

طرفداران فانتزی فوتبال (کسانی که به‌صورت غیررسمی و به‌صورت بازی‌های ویدیویی آن را دنبال می‌کنند) همانند طرفداران و دنبال کنندگان فوتبال زیاد هستند، تاکنون بیش از سی میلیون نفر تخمین زده‌شده است که فوتبال بازی کرده‌اند؛ و حداقل می‌توانیم بگوییم که دو برابر این جمعیت طرفدار فانتزی در دنیا وجود دارد که تقریباً در دوره‌های مهم بازی‌های فوتبال 80 درصد جمعیت زمین را درگیر خودش می‌کند. اگر شما از طرفداران و یکی از همان 80 درصد کره زمین هستید، یا حتی اگر نیستید، در زمان اوج بازی‌ها و شروع مسابقات می‌توانید دوستان خودتان را به دور خودتان جمع کنید و گروهی تشکیل دهید که با یکدیگر در اوقات قبل یا بعد از بازی‌ها شروع به بازی‌های فیزیکی با توپ کنید. بازی‌هایی همانند پنالتی زدن، شوت زدن و گرفتن. حتی اگر می‌توانید یک گروه دیگر هم پیدا کنید و باهم شروع به دادن مسابقه کنید. اگر خسته شده‌اید می‌توانید در نقش مربی وارد بازی شوید و دوستان و تیم خودتان را آرایش دهید.

اگر به ورزشگاه می‌روید

فوتبال

شما دوست دارید به‌صورت مستقیم در مسابقه باشید و تصمیم می‌گیرید به دیدن فوتبال بروید. شما در ورزشگاه معمولاً اصلاً روی صندلی خودتان نمی شینید و بیشتر وقت‌ها در اثر هیجان از جای خود بلند می‌شوید. اگر قدکوتاه داشته باشید مجبور هستید به روی پاشنه پای خودتان یا انگشتان خودتان بروید تا بتوانید با ناامیدی مسابقه را مشاهده کنید. از انرژی خودتان به نفع خودتان استفاده کنید. برای تیم خودتان انرژی صرف کنید، برای هر حرکتی که هم‌تیمی‌هایتان انجام می‌دهند از جا برخیزید. با هر پاسی، شوتی، تیرکی و گل می‌توانید میزان زیادی از کالری و انرژی خودتان را خالی کنید. برای تکمیل روند سوزاندن کالری، دعا کنید تیم شما برنده باشد و شروع به شادی بعد از برد کنید. ممکن است این سکه روی دیگرش را به شما نشان دهد و با گل خوردن گروهتان به صندلی شمارا میخکوب کند.

در کافه فوتبال می‌بینید

فوتبال

اگر شما نمی‌توانید به ورزشگاه بروید، دختر هستید، خانم هستید و یا از جو ورزشگاه خوشتان نمی‌آید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در کافه‌هایی که زمان پخش فوتبال وجود دارند استفاده کنید. معمولاً این مکان‌ها بهتر از ورزشگاه‌ها برای شریک شدن شادی دیدن فوتبال مناسب است؛ اما کسانی که در اثر هیجانات فوتبال شروع به خوردن نوشیدنی و همچنین مواد پرکالری می‌کنند و همان‌جا برای مدتی می‌نشینند، کافه‌های جای خوبی نیستند؛ اما صبر کنید، لازم نیست شما سر جای خودتان بنشینید. به‌جای آن، می‌توانید با دوستان خودتان تظاهر به بازی فوتبال کنید و همانند دسته اولی که فوتبال می‌بینند، عمل کنید. به این مفهوم که زمانی که موقعیت‌های حساس بود شروع به بلند شدن، تکان خوردن کنید و حتی با موقعیت‌های حساس تکانی به خودتان بدهید. این کار را با دوستان خودتان تکرار کنید. درگیر کردن بدن خودتان با ورزشی که می‌بینید می‌تواند به سرگرمی و شادی آن‌هم بی افزاید، بدانید که در هر دقیقه پرش 10 کالری می‌سوزانید. بهترین زمان برای سوزاندن کالری، زمانی است که تیم شما حمله می‌کند، از جای خودتان بلند شوید و شروع به حرکت کنید و می‌توانید با پریدن و دست زدن 3 کالری بیشتر بسوزانید. به‌طور میانگین دربازی‌های فصل می‌توانید شما در هر بازی 50 کالری را بسوزانید. پس‌ دست‌به‌کار شوید، یعنی خودتان را تکان دهید.

اگر در خانه هستید

فوتبال

در این‌گونه دیدن فوتبال همه اهل محل، پدر، مادر و فرزندان دورهم جمع می‌شوند تا فوتبال را دنبال کنند. می‌توانید همانند طرفداران فانتزی فوتبال و یا دوستان خودتان در کافه کارهای مشترکی انجام دهید. معمولاً در خانه افراد مختلف طرفداری‌های مختلفی هم دارند. می‌توانید با آن‌ها این انرژی را تقسیم کنید. برای مثال، می‌توانید بین دونیمه با دوستان خودتان بازی ترتیب دهید و کمی به خودتان تکان دهید، بازی توپ یا یک دویدن ساده هم می‌تواند جزئی از این بازی باشد. می‌توانید چند ساعت بعد از دیدن فوتبال با خانواده خودتان بازی کنید. پدر و مادر با فرزندان می‌توانند تیمی تشکیل دهند و بازی کنند. لازم نیست که تیم شما تکمیل باشد، هر طوری شده بازی کنید و به خودتان تکان دهید. شما می‌توانید بازی ترتیب دهید که از خودتان هنگام مشاهده فوتبال و حرکاتتان فیلم بگیرید و بین خودتان به کسی که بیشترین حرکت را کرده است جایزه بدهید. اگر حتی تیم شما شکست‌خورده باشد هم شما برنده این مسابقه بوده آید و توانسته آید مقداری از کالری بدن خودتان را بسوزانید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان