راهنمای کامل انتخاب فاندیشن متناسب با پوست

همانطور که می‌دانید فاندیشن و کانسیلر نوعی کرم پودر هستند که به عنوان پایه آرایش و از بین برنده لکه‌های پوستی و جوش‌ها استفاده می‌شوند

همانطور که می‌دانید فاندیشن و کانسیلر نوعی کرم پودر هستند که به عنوان پایه آرایش و از بین برنده لکه‌های پوستی و جوش‌ها استفاده می‌شوند. کرم پودر ها انواع مختلفی دارند. بعضی از آن‌ها به شکل مایع بوده و بعضی دیگر پودری هستند. همچنین به 3 نوع طبیعی، براق و مات دسته بندی می‌شوند که هر کدام از آن‌ها موارد استفاده و طرفداران خاص خودش را دارد. در ادامه با بنیتا همراه باشید تا آن‌ها را بیشتر شناخته و با چند نمونه محصول از هر دسته بندی آشنا شوید.

 

اگر می‌خواهید ظاهر طبیعی داشته باشید

فاندیشنCredit: Getty

معرفی محصول

این محصولات ظاهری زیبا و تازه متناسب با رنگ پوستتان به شما می‌دهند. به طوری که در پایان کار پوستتان نه درخشان است و نه مات، بلکه ظاهری کاملا طبیعی دارد.

 

انواع مختلف بر اساس نوع پوست

این محصول برای پوست‌های خشک و معمولی نتیجه‌ای طبیعی خواهد داشت.

 

نحوه استفاده

مقداری از محصول را روی انگشت یا پد آرایشی بریزید و روی پوست فشار دهید. بهتر است که از حداقل مقدار محصول لازم استفاده کرده و آن را روی نواحی که نیاز به پوشش دارند بزنید.

 

نمونه محصولات

فاندیشنCredit: Clinique

فاندیشنCredit: HourGlass

فاندیشنCredit: Smashbox

 

اگر می‌خواهید ظاهر درخشان داشته باشید

فاندیشنCredit: Getty

معرفی محصول

این محصول، پوست را مرطوب، سالم و براق نشان می‌دهد بدون اینکه طرف مقابل احساس کند پوست شما چرب و یا عرق کرده است. همچنین ظاهر شما را جوان‌تر و شاداب‌تر می‌کنند.

 

انواع مختلف بر اساس نوع پوست

اگر پوستتان خشک و بدون رطوبت است و یا عاشق پوست براق هستید، استفاده از این محصول عالی است.

 

نحوه استفاده

متخصصان زیبایی توصیه می‌کنند قبل از استفاده بهتر است به پوستتان مرطوب کننده و یا هر محصولی که حاوی اسید هیالورونیک است بزنید سپس از وسط صورت شروع کرده و کرم پودر را به سمت اطراف پوست بزنید. برای داشتن ظاهر درخشان‌تر، روی برجستگی گونه‌های خود کمی روغن بزنید.

 

نمونه محصولات

فاندیشنCredit: Make Up Forever

فاندیشنCredit: Estee Lauder

فاندیشنCredit: Dior

 

اگر می‌خواهید ظاهر مات داشته باشید

فاندیشنCredit: Getty

معرفی محصول

اگر می‌خواهید یک ظاهر بدون درخشش و عالی برای عکس گرفتن داشته باشید، این محصول برای شما مناسب است. ممکن است زیاد طبیعی به نظر نرسد اما برای شرکت در رویدادها خوب است.

 

انواع مختلف بر اساس نوع پوست

پوست‌های چرب با کرم پودر مات عالی می‌شوند زیرا مقداری از روغن پوست جذب کرده و براقیت آن را از بین می‌برند. اگر می‌خواهید سلفی‌هایتان خوب شوند از این نوع محصولات استفاده کنید.

 

نحوه استفاده

بعد از اینکه مرطوب کننده بدون روغنی که روی پوستتان زدید خشک شد، از یک برس استفاده کرده و کرم پودر را در مرکز صورت خود اعمال کنید و به اطراف پخش کنید، تا جایی که پوستتان یکدست و یکنواخت شود.

 

نمونه محصولات

فاندیشنCredit: Bare Minerals

فاندیشنCredit: Chanel

فاندیشنCredit: Urban Decay


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر