ماهان شبکه ایرانیان

۶ توصیه برای انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه

داشتن یک آشپزخانه‌ی خوب بدون کابینت محال است. آن‌ها بخش مهمی از آشپزخانه هستند. امروزه در بازار انواع کابینت‌ها در طرح‌های مختلف یافت می‌شود. این کابینت‌ها با شکل و اندازه‌ی آشپزخانه‌ی شما هماهنگ هستند. بااین‌حال تهیه‌ی کابینت آشپزخانه هم نیاز به رعایت نکاتی دارد. با بنیتا همراه شوید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

داشتن یک آشپزخانه‌ی خوب بدون کابینت محال است. آن‌ها بخش مهمی از آشپزخانه هستند. امروزه در بازار انواع کابینت‌ها در طرح‌های مختلف یافت می‌شود. این کابینت‌ها با شکل و اندازه‌ی آشپزخانه‌ی شما هماهنگ هستند. بااین‌حال تهیه‌ی کابینت آشپزخانه هم نیاز به رعایت نکاتی دارد. با بنیتا همراه شوید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

به ظاهر آشپزخانه‌ی خود توجه کنید

آشپزخانه‌های امروزی دارای اشکال مختلفی بوده و از سنتی تا مدرن را شامل می‌شوند. ازاین‌رو انتخاب یک کابینت مناسب و هماهنگ برای آشپزخانه بسیار مهم است.

رنگ درها باید مکمل رنگ داخلی آشپزخانه باشد. درصورتی‌که فضای کافی در آشپزخانه در اختیار داشته باشید می‌توانید بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. اگر دارای یک آشپزخانه‌ی کوچک هستید به دنبال کابینت‌هایی بروید که فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. امروزه برخی از کابینت‌ها دارای تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای بوده و فضای زیادی را نمی‌گیرند. این کابینت‌ها می‌توانند در پشت درب‌ها مخفی شوند.

آشپزخانه

به جنس کابینت‌ها توجه کنید

کابینت‌های امروزی در جنس‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند؛ کابینت‌های آهنی، کابینت‌های ملامین، کابینت‌های فولادی و کابینت‌های چوبی. محبوب‌ترین کابینت‌های امروزی در بازار کابینت‌های چوبی هستند.

به طراحی هم توجه داشته باشید

زمانی که صحبت از طراحی و رنگ کابینت‌ها می‌شود، گزینه‌های بی‌شماری در جلوی چشمان ما قرار می‌گیرند. برخی از مدل‌های بسیار محبوب در بازار کابینت‌های طرح سنتی، مدرن و تلفیقی هستند. انتخاب طراحی کابینت بدون توجه به ظاهر خانه یک اشتباه بزرگ است.

کابینت‌های تخت بهترین گزینه برای آشپزخانه‌های مدرن هستند. شما همچنین می‌توانید به سراغ کابینت‌های بدون دستگیره با طراحی صاف و مدرن بروید. به‌علاوه برخی از کابینت‌ها دارای درب‌های شیشه‌ای هستند که دیدن وسایل داخل آن را امکان‌پذیر می‌کند.

کابینت آشپزخانه

زیبایی و کارکرد

در هنگام خرید کابینت تنها به موضوع زیبایی و ظاهر آن توجه نکنید. کابینت خود را با توجه به فضای آن انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید برای بهره‌مندی بیشتر از فضا در زیر پیشخوان آشپزخانه چند کشوی اضافه هم سفارش دهید.

مطمئن شوید که کابینت‌های شما کاربردی هستند. به هنگام سفارش کابینت‌ها به اجناسی که قرار است در داخل آن‌ها قرار دهید هم دقت کنید. کار اصلی کابینت‌ها ذخیره کردن است. پس در هنگام خرید در نظر داشته باشید که بهترین گزینه را انتخاب کرده‌اید.

در انتخاب متعلقات کابینت دقت کنید

کابینت‌ها بخش مهمی از آشپزخانه محسوب می‌شوند. ازاین‌رو بسیار حائز اهمیت است که در انتخاب متعلقات آن‌ها دقت کافی صورت گیرد. در هنگام سفارش کابینت‌ها به دستگیره‌ها، پایه‌ها، ریل‌ها و سایر قطعات کابینت‌ها دقت کنید. این وسایل نقشی مهم در کارکرد و زیبایی کابینت‌ها در آشپزخانه دارند.

کابینت آشپزخانه

گزینه‌های پایانی

ظاهر آشپزخانه تا حدی زیادی به کابینت‌های شما بستگی دارد. اگر شما به دنبال داشتن نمایی معمولی هستید، بهترین گزینه استفاده از کابینت‌های چوبی است. شما می‌توانید از کابینت‌های چوبی برس خورده، رنگ‌شده و طرح دار استفاده کنید. اگر به دنبال داشتن آشپزخانه‌ای پرزرق‌وبرق هستید پس به سراغ تزئیناتی براق بروید. اگر به دنبال کابینتی با قابلیت تمیزکاری آسان هستید رنگ‌های روشن‌تر را انتخاب کنید. آن‌ها در مقایسه با رنگ‌های تیره‌تر کثیفی را بهتر می‌پوشانند.

توصیه‌های بالا به شما در انتخابی بهتر کمک خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر به مطلب 15 طرح افسانه‌ای آشپزخانه در سال 2016 مراجعه کنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان