همسرتان را دوباره عاشق خود کنید

آیا همسرتان دیگر مانند گذشته شما را دوست ندارد؟ آیا همسرتان با دیدن شما دیگر مجذوبتان نمی‌شود و سوال‌های بسیار زیاد دیگری که جواب آنها سعی در راهنمایی شما دارند؛ اما بیشتر راهکارهایی که ارائه می‌شود همیشه نتیجه نمی‌دهند.

آیا همسرتان دیگر مانند گذشته شما را دوست ندارد؟ آیا همسرتان با دیدن شما دیگر مجذوبتان نمی‌شود و سوال‌های بسیار زیاد دیگری که جواب آنها سعی در راهنمایی شما دارند؛ اما بیشتر راهکارهایی که ارائه می‌شود همیشه نتیجه نمی‌دهند.

به عنوان مثال، کسی که حتی تا دیروز به همسرش ابراز علاقه نکرده است اگر برای همسرش یک دسته گل بگیرد و به او بگوید دوستت دارم مطمئنا متوجه می‌شود که علاقه‌اش با تمام وجود نیست و مصنوعی است. برای این‌که همسرتان دوباره شیفته‌ی شما شود تنها کلمات نمی‌توانند به شما کمک کنند و بهترین راه این است که با عمل نشان دهید که همسرتان تمام زندگی و تنها عشق شما است. البته کلمات زیبا هم اگر به موقع و در جای درست گفته شوند، می‌توانند در رفتار همسرتان تغییر بسزایی به‌وجود آورند. امیدواریم در ادامه و با خواندن مطالب ما بتوانید در کنار همسرتان زندگی زیبا و موفقی داشته باشید.

راستی 10 راه افزایش صمیمیت در میان زوجین را می‌دانید؟ این مطلب را از دست ندهید.

اگر زن هستید...

این پرسش که «چگونه شوهر خود را مجذوب زیبایی و رفتار خود کنم؟» از متداول‌ترین سوالات زنان است. با چند راهکار ساده‌ای که از قضا فراموش شده‌اند، می‌توانید کاری کنید تا شوهرتان دوباره به قول‌معروف برای شما غش و ضعف کند!

متفاوت باشید

همسرتان را دوباره عاشق خود کنید

متفاوت بودن یکی از راه‌کارهایی است که می‌تواند شوهرتان را مجذوب شما کند. حرف‌ها و رفتارهایی که باعث می‌شوند همسرتان بی‌حوصله شوند را فراموش کنید. منتظر نمانید تا شوهرتان به شما ابراز علاقه کند و همیشه او پیش قدم باشد. برای مثال اگر شوهرتان به برنامه‌های تلوزیونی مانند فیلم، سریال و فوتبال علاقه دارد؛ نگویید که می‌خواهید برنامه خود را تماشا کنید و کنترل تلویزیون را از او نگیرید بلکه فقط به او یادآوری کنید که در چه ساعتی برنامه‌ی مورد علاقه‌ی شما شروع می‌شود و هنگامی‌که برنامه ی شما و هسرتان تداخل پیدا کرد حق تصمیم را به او بدهید. مطمئن باشید با دیدن این گذشت شما خودش کوتاه می‌آید.

لجبازی نکنید

همسرتان را دوباره عاشق خود کنید

Credit: Dating Tips

با لجبازی کردن در هر کاری تنها باعث می‌شوید شوهرتان دیگر به شما اهمیت ندهد و ممکن است برای همیشه از چشم همسرتان بیفتید. یادتان باشد مردها مجذوب زنانی می‌شوند که همیشه مهربان و خوش‌رو باشند. اگر می‌خواهید برای شوهرتان متفاوت‌ باشید؛ همیشه در تمام مهمانی‌ها و حتی در خیابان در کنار همسرتان راه بروید و با خوش‌رویی دست او را بفشارید تا حس کند شما همیشه و در همه‌حال در کنار او هستید. در ضمن تنها زن‌ها نیستند که به توجه همسرشان نیاز دارند مردها هم با دیدن حرکات مهربانانه‌ی همسر خود بی‌اندازه خوشحال می‌شوند.

اصل غافلگیری

همسرتان را دوباره عاشق خود کنید

غافلگیر کردن شوهر شاید بتواند راهکار مناسبی برای خوشحال کردن او باشد تا شما را در نظر او جالب و باهوش جلوه کنید. اگر شوهرتان به غافلگیر شدن علاقه نشان می‌دهد بهترین فرصت است تا او را سورپرایز کنید. به عنوان مثال تولدش را جدی بگیرید و دوستان و آشنایانتان را برای تولد شوهرتان دعوت کنید تا غافلگیر شود. دیگر این‌که اگر شوهرتان تولد و یا سالگرد ازدواجتان را فراموش کرده ناراحتی خود را نشان ندهید؛ چون با این کار باعث می‌شوید تا شوهرتان از متانت شما غافلگیر شود و حتی ممکن است شوهرتان با این رفتار شما تا آخر عمر هیچ مناسبتی را فراموش نکند. شما هم حتما می‌دانید که مهربانی بیشتر از گریه و عصبانیت بر روی تمام انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. شوهرتان قرار است تا آخر عمر در کنار شما و همدم شما باشد. بنابراین تا می‌توانید از خود خاطرات خوش در ذهن شوهرتان بر جا بگذارید.

خصوصیات استثنایی خود را به نمایش بگذارید

همسرتان را دوباره عاشق خود کنید

Credit: postweddinglife

خصوصیات استثنایی خود را برای شوهرتان رو کنید. به عنوان مثال اگر می‌توانید به جز زبان مادری‌تان به زبان دیگری صحبت کنید برای شوهرتان بازگو کنید و چند کلمه‌ای با زبان خارجی با او صحبت کنید و با همان زبان به او ابراز علاقه کنید و فورا معنی کلمه را به او بگویید. هیچ‌گاه با توانایی‌های خود بر سر او منت نگذارید و به او سرکوفت نزنید؛ زیرا شوهرتان ممکن است خجالت‌زده شود و این کار برای رابطه‌ی شما بسیار گران تمام می‌شود. همیشه برای خاص بودن نیازی نیست تا با کلمات خنده‌دار شوهرتان را بخندانید؛ بلکه می‌توانید از مسافرت‌هایی که قبل از ازدواج رفته بودید برای شوهرتان تعریف کنید و کارهایی که دیگران نتوانسته بودند در مسافرت انجام بدهند و شما توانسته بودید را برای او تعریف کنید تا شوهرتان به خلاقیت و کارهایی که از شما برمی‌آید پی ببرد.

زیاد حرف نزنید

همسرتان را دوباره عاشق خود کنید

Credit: postweddinglife

زیاد حرف زدن یکی از عادات ناپسند بعضی از زنان است. مردها تنها به صدای همسرشان نیاز ندارند بلکه دوست دارند گاهی همسرشان به حرف‌هایشان گوش بدهد. باز تاکید می‌کنیم که گوش دهید و باز هم گوش دهید و هنگامی‌که همسرتان در حال حرف زدن است، به‌قول‌معروف اگر آب دستتان است زمین بگذارید و تمام حواستان را به حرف‌های شوهرتان بدهید و با دقت به کلمات او توجه کنید و هنگامی‌که از شما نظر خواست با دقت تمام، نظر خودتان را البته به صورت کوتاه بگویید تا شوهرتان به داشتن همسری چون شما افتخار کند؛ زیرا کمتر زنی پیدا می‌شود که اجازه دهد شوهرش با او حتی چند دقیقه‌ایی صحبت کند!

دلپذیر باشید

همسرتان را دوباره عاشق خود کنید

Credit: allwomenstalk

زن دلپذیری باشید. به این معنا که هنگامی‌که شوهرتان در حال گفتن عقاید خود است با قطع کردن حرف‌های او، او را دل‌آزرده نکنید. حتی ممکن است حق با شما باشد، اما اجازه دهید تا اتمام کلام ادامه دهد و بعد از این‌که حرف‌هایش تمام شد، مؤدبانه با او حرف بزنید به نحوی که شکلی متوجه اشتباهش شود که به او برنخورد؛ زیرا دیده شده حتی در جمع‌های فامیلی، زن با شوهرش بسیار بد و با حالت کاملا پرخاشگرانه صحبت کرده است و او را به قول معروف در جمع ضایع کرده است. به یاد داشته باشید که مرد شیفته‌ی زنی می‌شود که یا او را همراهی کند و یا این‌که مؤدبانه با او مخالفت کند و به آرامی و با روی خوش او را نقد کند نه با تمسخر و خنده.

آراسته باشید

همسرتان را دوباره عاشق خود کنید

Credit: AliExpress

زن آراسته‌ای باشید. دیده شده که مردی زن خود را در عروسی و جشن‌ها نشناخته است؛ زیرا همیشه زن خود را با لباس‌های بسیار ساده و معمولی در محیط خانه دیده است. زنان باید یک نکته‌ی مهم را بدانند که جز همسرشان هیچ‌کس حق ندارد از زیبایی‌شان لذت ببرد. حتما نیاز به جشن‌ و عروسی نیست تا خود را آراسته و زیبا کنید. شوهرتان هرگاه شما را با لباس‌های آراسته و زیبا ببیند به‌قول‌معروف دلش برای شما غنج می‌رود. پس تمام طول روز با چهره‌ای آرایش کرده و لباس‌های آراسته جلوی چشم شوهرتان ظاهر شوید تا همیشه و هر جا که زنی می‌بیند به خود بگوید همسر من زیباترین است. به این‌ترتیب به جز شما هیچ زنی نمی‌تواند شوهر شما را به‌قول‌معروف از چنگ شما دربیاورد!

اگر مرد هستید...

البته تنها زنان نیستند که باید توجه همسرشان را به خود جلب کنند بلکه مردها هم باید چند نکته‌ی مهم را برای جلب توجه همسرشان بدانند تا زندگی متعادل و زیبایی داشته باشند.

بسیاری از مردان باید به آراسته بودن همسرشان توجه کنند تا همسرشان همیشه به لباس‌ها و چهره‌ی خود برسد و همیشه به‌قول‌معروف برای همسرش خوشتیپ باشد. نزدیک به پنجاه درصد زنان به خاطر بی‌توجهی شوهرشان، به خود و سر و وضع خود نمی‌رسند. مردها باید بدانند که همسرشان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا توجه شوهرشان را جلب کنند.

به ظاهر خود اهمیت بدهید

همسرتان را دوباره عاشق خود کنید

Credit: Indiatimes

تنها زنان نیستند که باید به ظاهر خود اهمیت بدهند؛ بلکه مردها هم باید در برابر زیبایی همسرشان مسؤول باشند. به این معنا که باید همیشه بهترین لباس‌های خود را حتی در خانه هم بپوشند؛ زیرا زن شما روز اول عاشق تیپ و ظاهر شما نیز شده بود. هنگامی‌که شما را شلخته و کثیف ببیند ناامید می‌شود و خستگی کار خانه در تن همسرتان می‌ماند. پس کاری کنید تا زنتان به داشتن چنین شوهری در برابر دیگران افتخار کند و همیشه زنان دیگر با دیدن ظاهر آراسته و تمیز شما به همسرتان حسادت کنند.

داد و فریاد نکنید

همسرتان را دوباره عاشق خود کنید

Credit: theregister

ممکن است زنتان غذای باب میل شما را نپزد و حتی ممکن است غذا سوخته و بد مزه شود. به هیچ‌عنوان نباید او را سرزنش کنید؛ زیرا او وظیفه‌ای در قبال پختن غذا برای شما ندارد بلکه تنها برای خوشحال کردن شما این کار را انجام می‌دهد. مطمئن باشید همسرتان هم می‌داند که غذای او سوخته و یا خوب پخته نشده است. با داد و فریاد زدن شاید بتوانید چند صباحی کار خود را راه بیندازید، اما چهره بدی از خود در ذهن همسرتان بر جای می‌گذارید.

مرد باشید

همسرتان را دوباره عاشق خود کنید

Credit: The New Yorker

مرد باشید اما یادتان باشد که مرد بودن تنها نر بودن نیست؛ بلکه باید استقلال داشته باشید. زنان از شوهری که به دیگران وابسته است خوششان نمی‌آید. هیچ گاه در برابر همسرتان از یک مرد دیگر برای انجام دادن کارهایتان کمک نخواهید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید پولی را خرج وسیله‌ای برای خانه کنید با تصمیم خودتان آن کار را انجام دهید. ممکن است حتی کارتان درست از آب درنیاید اما چون این کار تصمیم خودتان بوده است همسرتان با دیدن کار شما خوشحال می‌شود و به شما می‌بالد. یکی دیگر از خصوصیات مرد بودن این است که هیچ گاه نباید همسرتان را جلوی جمع تمسخر کنید و ایرادهای او را بازگو کنید چون با این کار مردانگی خود را زیر سوال می‌برید.

کلام آخر هم برای زنان و هم برای مردان

همسرتان را دوباره عاشق خود کنید

Credit: Forbes

مینیون مک لافلین، روزنامه‌نگار و نویسنده‌ی آمریکایی حوزه‌ی مسایل اجتماعی، می‌گوید: «یکی از نشانه‌های ازدواج موفق این است که زن و شوهر بارها و بارها در طول زندگی زناشویی عاشق یکدیگر می‌شوند.» و این امر محقق نمی‌شود مگراین‌که به یکدیگر احترام بگذارید و باز هم احترام بگذارید؛ همین و بس!

در پایان این مطلب به رسم معمول و همیشه خواندن یک مطلب مرتبط را توصیه می‌کنیم و در این فرصت از شما دعوت می‌کنیم تا مقاله بسیار مفید و ارزنده ثانیه‌های با ارزش یک رابطه را بخوانید.

منابع: بنیتا - familyshare

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر