مُد بهاره؛ درست‌کردن موی دختر بچه‌ها برای سال نو

غالباً اکثر مادران برای درست‌کردن موی دختر بچه‌ها کلی وقت می‌گذارند و اگر فرزندشان این کار را دوست نداشته باشد، کلی دردسر هم می‌کشند

مُد بهاره؛ درست‌کردن موی دختر بچه‌ها برای سال نو

غالباً اکثر مادران برای درست‌کردن موی دختر بچه‌ها کلی وقت می‌گذارند و اگر فرزندشان این کار را دوست نداشته باشد، کلی دردسر هم می‌کشند. اما برای رفتن به مهمانی و مراسم چاره‌ای نیست، باید با بازی و سرگرم‌کردنشان موهای آن‌ها را درست کنید تا با پوشاک عیدی که تنشان کرده‌اید، کلی دلبری کنند. دختر بچه‌ها عاشق لباس نو و مدل موی جدید هستند و از استایل و تیپ جدید استقبال می‌کنند. دوران کودکی آن‌ها به‌قدری شیرین و دوست‌داشتنی‌ست که قطعاً تکرار نخواهد شد. برای آشنایی با انواع مدل درست کردن موی دختر بچه‌ها با این ویدئو ار روزچین همراه شوید.

درست‌کردن موی دختر بچه‌ها؛ موی کوتاه و بلند

برای درست‌کردن موی دختر بچه‌ها می‌توانید از انواع گیره، کش، تِل، کلیپس و… استفاده کنید. نوع ابزار، بسته به مدلی است که مد‌نظر دارید، برای موی فرشته‌های کوچولو از بافت هم می‌توانید کمک بگیرید، اگر موی کوتاهی دارند بهتر است با تقسیم مو و کش‌های چهل گیس مویشان را درست کنید.

مدل موی دختر بچه‌ها

برای درست کردن موی دختر بچه‌ها نیاز به تبحر زیادی ندارید. آنچه به آن نیاز دارید کمی حوصله و مقدار زیادی عشق به فرزندتان است که هر دو در وجود تمام مادران ایرانی موج می‌زند. بهتر است قبل از شروع‌به‌کار، کارتون مورد‌علاقۀ آن‌ها را پخش کنید تا زمانی که آن‌ها مشغول تماشای تلویزیون هستند، شما کارتان را انجام داده باشید.

بافت موی دختر بچه‌ها

خوراکی‌های مورد‌علاقه کودک – که البته برایشان مضر هم نباشد – بخرید و هنگام درست‌کردن موی آن‌ها مقابلشان قرار دهید. تا زمانی کودک با خوردن این خوراکی‌ها مشغول است شما هم موی او را درست کرده‌اید. البته همۀ کودکان هم نیاز به این تدارکات ندارند و خودشان آرام و ساکت هستند، به‌خصوص کودکان سه سال به بالا که از این کار لذت هم می‌برند. برای روزهای عید می‌توانید با خرید روبان‌های رنگی که با لباس او ست کرده‌اید استایل او را جذاب‌تر کنید.

آموزش سریع و آسان برای درست کردن موی دختر بچه‌ها

 

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان