مُد بهاره؛ نحوۀ درست کردن موی کوتاه برای مهمانی‌ها

در این مقاله از روزچین با ویدئویی چندین مدل درست کردن موی کوتاه را خواهید آموخت

مُد بهاره؛ نحوۀ درست کردن موی کوتاه برای مهمانی‌ها

در این مقاله از روزچین با ویدئویی چندین مدل درست کردن موی کوتاه را خواهید آموخت. داشتن موهای بلند و زیبا برای خانم‌‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، اما گاهی مجبور می‌شوید به هر دلیلی با موهای بلندتان خداحافظ کنید و آن‌ها را کوتاه کنید؛ به بعضی از خانم‌ها موی کوتاه خیلی بیشتر از موی بلند می‌آید و جذاب‌ترشان می‌کند؛ البته به شرط اینکه با نحوۀ درست کردن موی کوتاه آشنا باشند و بتوانند برای دورهمی‌ها و مهمانی‌ها مویشان را به‌نحو‌احسن آرایش کنند. پس در مهمانی‌های زنانه و مجالسی که در عید دعوت می‌شوید دست به کار شده و موهایتان را خودتان درست کنید.

مدل‌های درست کردن موی کوتاه در کمترین زمان

درست کردن موی کوتاه نیاز به زمان زیادی ندارد، شما می‌توانید موهایتان را کاملاً لَخت و صاف کنید یا آن‌ها را حالت‌دار و فِر‌مانند کنید. انجام چند بافت شیک هم مدلی است  که همه می‌پسندند. این به خواستۀ شما و البته مدل کوتاهی مویتان بستگی دارد. این نکته را فراموش نکنید که کوتاهی موی شما هر چه مرتب‌تر و تمیزتر انجام شده باشد آرایش مویتان را متفاوت‌تر خواهد کرد.

مدل درست کردن موی کوتاه

مدل‌ کوتاهی مو تأثیر بسزایی در مدلی که آن را درست می‌کنید دارد. یکی از مدل‌هایی که مورد‌پسند اغلب افراد است، موهای موج‌دار است. در این مدل با کمک اتومو که نوع کله‌قندی آن بهتر است، مو را به دسته‌های کوچک تقسیم کرده و به اتو می‌پیچند. این مدل مو برای خانم‌های جوان بسیار مناسب است.

درست کردن موی کوتاه

بعضی‌ها موهای لَخت را ترجیح می‌دهند این مدل مو برای خانم‌های میانسال مناسب‌تر است. البته جوان‌ترها هم می‌توانند سراغ این سبک درست کردن موی کوتاه بروند، در‌این‌صورت می‌توانید موهای قسمت جلوی سر را به‌صورت چتری روی پیشانی بریزید یا اینکه از یک بافت درشت در قسمت جلوی موها استفاده کنید. مدل‌های بافت بسیار گسترده است و می‌توانید انواع آن را روی سرتان امتحان کنید.

مدل درست کردن موی کوتاه

با کمک مواد آرایشی مثل موس می‌توانید بلافاصله بعد از حمام و زمانی که موهایتان خیس است آن‌ها را حالت داده و فِر‌مانند کنید. این سبک مو هم برای جوان‌تر‌ها پیشنهاد می‌شود.

ویدئوی آموزش درست کردن موهای کوتاه برای مهمانی‌ها

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان