مُد بهاره؛ مدل‌های درست کردن موی بلند در دورهمی‌ها

درست کردن موی بلند برای خانم‌ها گزینه‌های بسیاری دارد. هیچ‌وقت به‌خاطر تنبلی و نداشتن وقت موهایتان را به حال خود نگذارید و حتی برای کوچک‌ترین مهمانی یا دورهمی که در عید دارید حتماً موهایتان را درست کنید؛ البته خودتان باید همت به خرج داده و چند مدل را یاد بگیرید و هر بار به سراغ آرایشگر نروید

مُد بهاره؛ مدل‌های درست کردن موی بلند در دورهمی‌ها

درست کردن موی بلند برای خانم‌ها گزینه‌های بسیاری دارد. هیچ‌وقت به‌خاطر تنبلی و نداشتن وقت موهایتان را به حال خود نگذارید و حتی برای کوچک‌ترین مهمانی یا دورهمی که در عید دارید حتماً موهایتان را درست کنید؛ البته خودتان باید همت به خرج داده و چند مدل را یاد بگیرید و هر بار به سراغ آرایشگر نروید. گاهی پیش می‌آید که وقت و هزینۀ مورد‌نیاز این کار را ندارید، پس این موقع است که هنرتان به یاری شما می‌آید و آراسته و زیبا در مراسم حاضر می‌شوید. روزچین به‌صورت ویدئویی چند مدل راحت درست کردن موی بلند را به شما می‌آموزد.

نحوۀ درست کردن موی بلند با سبک‌های مختلف

برای درست کردن موی بلند می‌توانید سراغ مدل‌های متنوعی بروید. شما می‌توانید موهایتان را با کمک اتو مو کاملاً لَخت و شلاقی کنید. برای این کار موها را به دسته‌های مساوی و کوچک تقسیم کرده و از پشت‌سر شروع به اتو کردن موهایتان کنید. باید اتو مو را به‌آهستگی از بالا به پایین بکشید تا نتیجۀ رضایت‌بخش را داشته باشید. بعد از اتمام کار برای اینکه وِز موهایتان بخوابد و براق شود، یک یا دو قطره سرُم کریستال مو را کف دستتان بریزید و سپس روی موهایتان بشکید. اگر سرم بیشتری استفاده کنید موهایتان چرب می‌شود.

درست کردن موی بلند

شاید شما هم از طرفداران موهای بلند با فِر عربی باشید. این کار را خودتان هم می‌توانید برای موهایتان انجام دهید. یک روش استفاده از اتو موی کله‌قندی است که با تقسیم مو به دسته‌های کوچک قابل انجام است. روش دیگر و روش ساده تر برای کسانی که موهایی سالم و حالت‌دار دارند این است که بعد از حمام موهایشان را با ترکیب ژل مو و چند قطره سرُم مو آغشته کنند و بگذارند موهایشان خشک شود، یا اینکه وقتی موها خیس است آن‌ها را به دسته‌های کوچک تقسیم کرده و ببافند و بعد از چندین ساعت آن را باز کنند.

درست کردن موی بلند فر

یکی از راه‌های سریع و راحت برای درست کردن موها انجام بافت روی آن است. معمولاً همه خانم‌ها بافت مو را به‌صورت مبتدی می‌دانند و همین حد هم برای انجام بافت مو خوب است. البته اگر بافت آفریقایی و مدل‌دار را هم یاد بگیرید می‌توانید مانور بیشتری روی مدل مویتان داشته باشید.

درست کردن موی بلند زنانه

اگر دوست دارید به‌صورت تصویری با نحوۀ درست کردن موی بلند به‌صورت باز آشنا شوید از شما دعوت می‌کنیم این ویدئوی آموزشی را حتماً ببینید.

مدل‌های درست کردن موی بلند برای دوره‌همی‌ها

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان