طرز تهیه میرزا قاسمی منحصر بفرد شمال

طرز تهیه میرزا قاسمی منحصر بفرد شمال مواد لازم:بادمجان ٨ عددگوجه فرنگی ۴ عدد متوسطسیر نصف بوته ( من که بیشتر زدم !)تخم مرغ ٢ عددنمک - فلفل و زردچوبه به میزان لازمرب یک قاشق غذاخوری ( من ۲ قاشق استفاده کردم) طرز تهیه:ابتدا بادمجانها را شسته و روی شعله گاز کباب کنید

طرز تهیه میرزا قاسمی منحصر بفرد شمال

طرز تهیه میرزا قاسمی منحصر بفرد شمال

مواد لازم:

بادمجان ٨ عدد

گوجه فرنگی 4 عدد متوسط

سیر نصف بوته ( من که بیشتر زدم !)

تخم مرغ ٢ عدد

نمک - فلفل و زردچوبه به میزان لازم

رب یک قاشق غذاخوری ( من 2 قاشق استفاده کردم)

طرز تهیه:

ابتدا بادمجانها را شسته و روی شعله گاز کباب کنید. اولا بگم که گازتون کثیف میشه پس بهتره یک فویل روش پهن کنید من توی شکم بادمجان یک سیخ کباب فرو میکنم و میذارمش روی شعله و مدام میچرخونم تا خوب کباب بشه. یا اینکه بذارین رو شعله پخش کن و هر چند دقیقه یک بار اینور اونورش کنید.


من گوجه فرنگی ها را هم کبابی کردم اما میتونید این کار را نکنید.

بعد بادمجانها را بگیرید زیر شیر آب و پوستش را بکنید و ساطوری کنید تا له بشن. گوجه ها را هم به همین ترتیب پوستش را بگیرید و خرد کنید بذارین کنار.

سیرها را له کنید و همراه با زردچوبه با روغن تفت بدهید. بادمجانهای له شده را هم اضافه کنید و تفت بدهید.

گوجه فرنگی های خرد شده را به این مواد اضافه کنید باز هم تفت بدهید و یک یا دو قاشق رب هم اضافه کنید نمک و فلفل اضافه کنید و در قابلمه را بگذارید و اجازه بدهید مواد کاملا با هم مخلوط شده و پخته شود


مواد را یک گوشه ماهیتابه جمع کنید و دو تا تخم مرغ را کنار ماهیتابه بشکنید و بذارین خودشو بگیره بعد هم بزنیدش و قاطی بادمجان کنید.

( تخم مرغ را توی بادمجون نشکونید یا اگه شکوندید وسط بادمجون حفره درست کنید و بذارین تخم مرغ ها خودشون را بگیرن بعد هم بزنید، از همون اول با بادمجون قاطیش نکنید خوب نمیشه)


اینم میرزا قاسمی خوشمزه شما. من با پیاز خوردم ، با ماست و ترشی هم می چسبه .

طرز تهیه میرزا قاسمی منحصر بفرد شمال

طرز تهیه میرزا قاسمی منحصر بفرد شمال

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان