ماهان شبکه ایرانیان

یحیی توره : استرلینگ بیشتر گل بزند، بهترین است

تمجید عمو یحیی از بازیکن مورد علاقه‌اش !

یحیی توره، هم‌تیمی‌سابق رحیم استرلینگ، ستاره‌ی جوان تیم ملی انگلیس معتقد است او یکی از بهترین فوتبالیستهای دنیا است ولی باید تعداد بیشتری از موقعیت‌های خود را وارد دروازه کند.

به گزارش "ورزش سه"،  استرلینگ در 39 بازی ملی خود برای سه‌شیرها دو گل به ثمر رسانده و آخرین گل ملی او در ماه اکتبر 2015 در بازی دوستانه مقابل استونی به ثمر رسیده. توره می‌گوید گاهی اوقات با دیدن فرصت‌هایی که وینگر 23ساله‌ی انگلیسی خراب می‌کند، می‌خندد.


توره می‌گوید " رحیم باید زهردارتر باشد. او می‌تواند یکی از بهترین‌ها باشد. او سرعت زیادی دارد، باهوش است و وضعیت بازی را عالی می‌بیند. استرلینگ، تکنیکی است، مثل فوتبالیست‌های اسپانیایی. بازی کردن در کنار داوید سیلوا و سرجیو آگوئرو چیزهای زیادی به او آموخته. من گاهی اوقات با دیدن توپهایی که گل نمی‌کند خنده‌ام می‌گیرد. رحیم باید آرامش داشته باشد. می‌دانم که چقدر سخت تلاش می‌کند ".


وینگر سابق لیورپول، فصل گذشته در منچسترسیتی به مراتب گلزن‌تر ظاهر شد و در تمامی رقابتها برای آبی‌‌های منچستر 23 گل به ثمر رساند. درحالیکه در پنج فصل پیش از آن به طور متوسط در هر فصل تنها 9 گل به ثمر رسانده بود.

با اینحال توره معتقد است او هنوز برای پیشرفت جا دارد و می‌تواند از مرز 30 گل زده در یک فصل عبور کند.  توره می‌گوید " وقتی می‌بینیم در لیگ برتر، چطور بارها و بارها نتیجه‌ی بازی‌ها را تغییر می‌دهد، واقعاً فوق‌العاده است. او این فصل بیشتر از 20 گل زد ولی به نظر من باید آمار خود را به بیشتر از 30 گل در فصل برساند. یک بازی را به خاطر می‌آورم که در آن دو سه گل از دست داد. وقتی نیمه تمام شد و به رختکن رفتیم سرش را پایین انداخته بود. به او گفتم نگران نباش، تو گل می‌زنی. وقتی با کوین دی‌بروینه، داوید سیلوا و لروی سانه هم‌تیمی باشی، بدست آوردن فرصت گلزنی، 100درصد قطعی است. استرلینگ وقتی در نیمه‌ی دوم به زمین رفت دو گل زد و در آن نیمه فوق‌العاده درخشان بود. بعد از بازی آمد و گفت ممنون عمو. آخر می‌‌دانید، من را عمو یحیی صدا می‌کند "

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان