ماهان شبکه ایرانیان

مدیرکل ارشاد یزد عنوان کرد

ضرورت تعریف برند فرهنگی با محوریت وحشی بافقی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان این که باید برند فرهنگی با محوریت وحشی بافقی در این شهرستان تعریف شود، خاطرنشان کرد: این نشان باید در بازسازی شهری، میادین، لوگوها و غیره لحاظ شود.

ضرورت تعریف برند فرهنگی با محوریت وحشی بافقی

به گزارش ایسنا، مجید جوادیان‌زاده در همایش «شب بخارا» که به منظور معرفی وحشی بافقی در بافق برگزار شد، ضمن اعلام خبر راه‌اندازی دبیرخانه وحشی بافقی در این شهرستان، افزود: دبیرخانه وحشی بافقی به طور رسمی در این شهرستان افتتاح شد و به دنبال تدوین اساس‌نامه آن هستیم که یک راهبرد مشخص برای آینده داشته باشیم.

او گفت: دبیرخانه وحشی بافقی به طور رسمی در این شهرستان افتتاح شد و اساسنامه آن در حال تدوین است. دبیرخانه وحشی بافقی به طور دائمی در اداره ارشاد اسلامی این شهرستان مستقر می‌شود و موضوع وحشی بافقی مورد توجه قرار می‌گیرد.

جوادیان‌زاده بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط این دبیرخانه برای نسل‌های آینده به خصوص نسل جوان تاکید کرد.

همچنین حسین ارجمند رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق در این همایش بر ضرورت ایجاد بنیاد وحشی بافق تاکید کرد و گفت: دبیرخانه بنیاد تشکیل شده و در حال حاضر اساسنامه آن نیز در حال نگارش و تدوین است.

او هدف از تشکیل بنیادهای فرهنگی را بزرگداشت مفاخر و مشاهیر ایران‌زمین اعلام کرد و با  اشاره به این که برگزاری این مراسم نخستین اقدام بعد از تصویب شورای وحشی بافقی است، افزود: این شخصیت بین‌المللی و صاحب سبک مانند دیگر شعرای بزرگ ایرانی نیازمند شناخته شدن در سطح کشور است ولی تاکنون پرداختن به این شخصیت بزرگ مغفول مانده است.

همایش«شب بخارا» با هدف معرفی و شناساندن «وحشی بافقی» با حضور جمعی از مسئولان و علاقه‌مندان این شاعر در سالن کمال‌الدین وحشی بافقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان