اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

آغاز قومیت‎گرایی افشانی در شهرداری تهران/ امینی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران شد

شهردار تهران امروز همکار سابق و هم قومی خود را به سمت ریاست سازمان بازرسی شهرداری تهران منصوب کرد.

آغاز قومیت‎گرایی افشانی در شهرداری تهران/ امینی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران شد

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ همزمان با انتخاب محمدعلی افشانی به عنوان شهردارتهران برخی از منتقدان و به‌ویژه اعضای شورای شهر به قومیت‌گرایی او انتقاد داشته و می‌‌گفتند شما هرمقامی که میگیرید اغلب«لرها» را بر سرکار می‌برید! هرچند که او منکر این اظهار نظر شد اما انتخاب رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران و همچنین مدیرمسئول روزنامه همشهری حکایت از این دارد که شهردار لر تهران چنان که می‌گفت بی‌میل به انتخاب هم قومیان خود به عنوان مدیران شهرداری نیست.

امروز رمضان امینی که پیش از این از سوی محمدعلی افشانی، شهردار فعلی تهران و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به عنوان مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد،بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور منصوب شده بود امروز جایگزین محمدجواد شیرازی، رییس سابق سازمان بازرسی شهرداری تهران شد. 

امینی اهل نورآباد «شاخه‌‌ای از اقوام لر» و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته حقوق عمومی است. 

او در حوزه استحفاظی محمدعلی افشانی دارای مناصب مدیریتی متعددی بوده است که از جمله آن می‌توان به شهردار نی ریز فارس ، مدیر عامل سازمان بازیافت شهرداری شیراز، دبیر و عضو هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان فارس رییس هیات مدیره سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت پسماند، پارکها و فضای سبز، میادین و سامان دهی مشاغل، خدمات موتوری و آرامستان های شهرداری شیراز بوده است. همچنین او 5سال نیز شهردار نورآباد(ممسنی) نیز بوده است. 

حالا باید منتظر ماند و دید که بعد از انتخاب امینی و کرمی افشانی چند منصب دیگر شهرداری را به دست لرها می‌سپارد؟!

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر