ماهان شبکه ایرانیان

پرسپولیس امسال هم نتایج خوبی می گیرد

کلهر: نباید با مساوی و باخت جشن بگیریم

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است این تیم شاید نیمکت قدرتمندی در این فصل نداشته باشد اما بازهم می تواند یکی از مدعیان در نیم فصل اول باشد.

به گزارش" ورزش سه" پرسپولیس اینروزها تمریناتش را برای آمادگی هرچه بیشتر در لیگ هجدهم انجام می دهد و امروز برای برگزاری اردوی تدارکاتی به کشور کرواسی رفت. این در حالی است که با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم به نظر می رسد پرسپولیس حداقل در نیم فصل اول با مشکلاتی مواجه شود. محمودکلهر بازیکن سابق پرسپولیس در این باره گفت:« به نظر من پرسپولیس تیمی نیست که متکی به فرد باشد. البته خیلی بهتر بود که این تیم نفراتی مثل محرمی و احمدزاده را حفظ می کرد اما در حال حاضر بازگشت نوراللهی و عالیشاه که بازیکنانی چند پسته هستند می تواند بسیار به این تیم کمک کند.»


او درباره شرایط این تیم در فصل آینده گفت:« صددرصد این تیم نتیجه خواهد گرفت چرا که پرسپولیس در حال حاضر در همه نقاط زمین بازیکن خوب و تاثیرگذار دارد. الان بازیکنانی در پرسپولیس هستند که می توانند در پست های مختلف بازی کنند مثل حسین ماهینی که در چند پست بازی می کند. هرچند من به شخصه معتقدم که ماهینی در هافبک وسط کارایی اش بسیار کم می شود. با این حال پرسپولیس حتی با رفتن محرمی هم ماهینی را در جناح راست دارد و در سمت چپ هم بازیکنانی مثل محمدانصاری و شایان مصلح هستند. در میانه زمین هم بشار رسن و نوراللهی و کمال کامیابی نیا را داریم که بشار هم می تواند در پست های مختلف بازی کند.»


کلهر در ادامه درباره عملکرد تیم ملی ایران گفت:« همانطور که همه می گویند در بخش دفاعی در جام جهانی عالی بودیم و این کمک می کند در مقابل تیم های بزرگ راحت بازنده نباشیم. اما ما باید در بخش حمله و در مالکیت توپ بسیار قوی باشیم ، این ضعف بزرگی است که عملا هافبک ها از بازی خارج می شوند. به نظر من ما باید در جام ملت ها تغییر روش بدهیم و هافبک ها و مهاجمان کمی آزادی عمل بیشتری داشته باشند.»


او افزود:«نتیجه خوب برای تیم ملی ایران صعود از مرحله گروهی است. کره ای ها بعد از برد آلمان با وجود نتیجه خوبشان از ناراحتی سرهایشان را پایین انداختند و رفتند. به نظرم ما نباید با مساوی و باخت خوشحالی کنیم و جشن بگیریم.»


کلهر در ادامه اضافه کرد:« تیم ملی تیم خوبی بود اما نباید به این بازی ها و نتایج قانع شویم. ما باید همیشه شبیه مواقعی که گل می خوریم بازی کنیم.»


بازیکن سابق تیم ملی و استقلال و پرسپولیس در ادامه با اشاره به چالش میان برانکو و کی روش گفت:« این درگیری به نفع فوتبال ما نخواهد بود. به نظر من آقای کی روش باید تعامل بیشتری با مربیان داخلی و لیگ برتر داشته باشد تا برای بازیکنان مشکلی پیش نیاید.» او همچنین گفت:«من با گفته آقای کی روش که گفته بازیکنان لیگ داخلی آماده نیستند موافق نیستم. بازیکنان لیگ ما در جام جهانی از بهترین های تیم ملی بودند. من معتقدم آقای کی روش باید در چارچوب وظایف خودش عمل کند.»


او افزود:« بازیکنان تیم ملی در جام جهانی با تمام وجودبازی کردند و مردم را خوشحال کردند اما ما نباید در باد این نتایج بخوابیم و هنوز جشن بگیریم. ما باید نقاط ضعفمان را برطرف کنیم و در جام ملت ها قهرمان شویم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان