به گزارش اقتصادآنلاین، نخستین جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی استان تهران با حضور حسن تلیکانی عضو هیات مدیره، سلطانیان مدیرشعب استان تهران و انصاری جعفری رییس اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات و جمعی از کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران برگزار شد.
در این جلسه در رابطه با نوآوری و فناوریهای جدید در حوزه بانکداری مدرن، چارچوبهای مدیریت امنیت اطلاعات، اصول مشتری مداری و طراحی محصولات مبتنی بر نیاز هموطنان بحث و تبادل نظر شد.
تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در خصوص لزوم توجه به بانکداری مدرن بیان داشت: با همهگیر شدن استفاده از اینترنت در اقصی نقاط دنیا، خدمات بانکداری الکترونیکی توسعه یافته و موجب رونق تجارت الکترونیکی نیز شده است.
وی افزود: استفاده روزافزون از ابزارهایی مانند دستگاههای خودپرداز، پایانههای فروش، کارت هوشمند، موبایل بانک و بانکداری اینترنتی برای ارایه خدمات به مشتریان بخشی از خدمات بانکداری مدرن می باشد.
تلیکانی تصریح کرد: خدمات بانکداری مدرن منجر به تسریع روند مبادلات مالی بانکی، رونق تجارت الکترونیک، رضایتمندی مردم و کاهش هزینه های بانکی میشود.
وی با اشاره به نوع خدمات ارائه شده در بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: منابع قرض الحسنه بانک به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به نیازمندان واقعی جامعه اختصاص یافته و خوشبختانه تاکنون بانک در مسیر صحیحی گام برداشته است.
در ادامه سلطانیان اظهارداشت: امیدوارم برگزاری این جلسات، در رفع مشکلات شعب جهت اجرای طرح ها و ارایه خدمات مناسب کارساز باشد.
وی با تشریح شرایط و ماهیت عقد قرض الحسنه عامل اصلی تشکیل وادامه فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران را ارائه خدمت به هموطنان دانست و افزود: مردم با همه شرایط و از هر قشری با نیت های خیرخواهانه مبالغ خود را نزد شعب بانک سپرده گذاری می کنند تا علاوه بر بهره مندی از خدمات بانکداری نوین و قرض الحسنه از طرح های تسهیلاتی و سبد محصولات آن نیز استفاده نمایند.
انصاری جعفری نیز ضمن بررسی مشکلات همکاران در مسایلی چون تسهیلات دهی گروهی، افتتاح حساب آنلاین و کاربری سامانه ها تصریح کرد: ارایه خدمات نوین و متناسب با نیاز مشتریان در صنعت بانکداری از اولویت بالایی برخوردار است.