ماهان شبکه ایرانیان

به رغم حضور محصولاتی از فولکس، سیتروئن، هیوندای و سئات

آلفا رومئو بهترین هاچ‌بک بازار ایران

جولیتا با طول ۴.۳۵، عرض۱.۷۹ و ارتفاعی ۱۴۶ سانتیمتری گرچه هاچ‌بکی کوچک تر از سیتروئن دی اس ۵ است اما این خودرو با استفاده از یک موتور قدرتمند و جعبه‌دنده خودکار شش سرعته با کلاچ دوبل که نیرو را به چرخهای جلو منتقل می کند، بسته ای کامل تربه نظر می رسد

فرادید؛ آلفارومئو به رغم حضور محصولات مشهوری از برند‌های دی اس، سیتروئن، فولکس واگن، ولوو و هیوندای در کلاس هاچبک‌های بزرگ شهری توانسته با مدل جولیتا فروش نسبتا موفقی را در ایران تجربه کند. قیمت جولیتا گرچه اینروز‌ها به بیش از 240 میلیون تومان رسیده، اما همچنان با اختلاف بهترین خودرویی است که میتوان در این سگمنت خریداری کرد.
جولیتا با طول 4.35، عرض1.79 و ارتفاعی 146 سانتیمتری گرچه هاچبکی کوچک تر از سیتروئن دی اس 5 است اما این خودرو با استفاده از یک موتور قدرتمند و جعبهدنده خودکار شش سرعته با کلاچ دوبل که نیرو را به چرخهای جلو منتقل می کند، بسته ای کامل تربه نظر می رسد
به گزارش فرادید، در میان خودرو‌های مختلفی که در طی سالیان اخیر وارد بازار ایران شده، بی شک برند آلفا رومئو یکی از خاص‌ترین‌ها بوده است. این خاص بودن به دلایلی عمده اتفاق افتاده، نخست نحوه طراحی و سبک تولید اختصاصی شرکت آلفا رومئو است و دیگری قرارگیری مدلی همچون جولیتا در بخشی خاص از بازار است که رقیب چندانی ندارد.
جولیتا با طول 4.35، عرض1.79 و ارتفاعی 146 سانتیمتری گرچه هاچبکی کوچک تر از سیتروئن دی اس 5 است اما این خودرو با استفاده از یک موتور قدرتمند و جعبهدنده خودکار شش سرعته با کلاچ دوبل که نیرو را به چرخهای جلو منتقل می کند، بسته ای کامل تربه نظر می رسد
اخیرا و با حضور مدل 5 شرکت دی اس و همچنین مدل وی 40 شرکت ولوو کار آلفا رومئو برای فروش بیشتر سخت شده، اما شواهد حکایت از روند رو به رشد فروش این مدل دارد. سری به گالری‌های سطح شهر و وب سایت‌های خودرویی می‌زنیم و از خلال بررسی‌های جهانی دلایل اقبال به آلفا رومئو جولیتا را بررسی می‌کنیم.
جولیتا با طول 4.35، عرض1.79 و ارتفاعی 146 سانتیمتری گرچه هاچبکی کوچک تر از سیتروئن دی اس 5 است اما این خودرو با استفاده از یک موتور قدرتمند و جعبهدنده خودکار شش سرعته با کلاچ دوبل که نیرو را به چرخهای جلو منتقل می کند، بسته ای کامل تربه نظر می رسد
با دیدن پوزه مثلثی شکل جلو و خط شانه‌های برجسته و نیز لامپهایال‌ای دیبه کار رفته در چراغ‌های عقب جولیتا، شما سریعا می‌فهمید با یک خودروی هیجانانگیز طرف شده اید که با قوس‌ها و انحنا‌های ظریفی که در بدنه آن به کار رفته، بسیار زیباتر از همتای آلمانیاش مرسدس بنز کلاس اِی (A class) به نظر می‌رسد.
جولیتا با طول 4.35، عرض1.79 و ارتفاعی 146 سانتیمتری گرچه هاچبکی کوچک تر از سیتروئن دی اس 5 است اما این خودرو با استفاده از یک موتور قدرتمند و جعبهدنده خودکار شش سرعته با کلاچ دوبل که نیرو را به چرخهای جلو منتقل می کند، بسته ای کامل تربه نظر می رسد
آلفا اعلام کرده در ساخت بدنه همچون بخش‌های فنی تلاش کرده تا استحکام خودرو را به بهترین مدل‌های بازار نزدیک کند، خوشبختانه این تلاش منجر به ارائه نمایش چشمگیری از سوی جولیتا در موسسهیورو انکپشده، به طوری که جولیتا در آزمایش‌های این موسسه توانست نمره کامل و پنج ستاره ایمنی کانون امنیت اروپا را به دست آورد، موردی که واقعا قابل ستایش است.
جولیتا با طول 4.35، عرض1.79 و ارتفاعی 146 سانتیمتری گرچه هاچبکی کوچک تر از سیتروئن دی اس 5 است اما این خودرو با استفاده از یک موتور قدرتمند و جعبهدنده خودکار شش سرعته با کلاچ دوبل که نیرو را به چرخهای جلو منتقل می کند، بسته ای کامل تربه نظر می رسد
جولیتا با طول 4.35، عرض 1.79 و ارتفاعی 146 سانتیمتری گرچه هاچبکی کوچک‌تر از سیتروئن دی اس 5 است، اما این خودرو با استفاده از یک موتور قدرتمند و جعبهدنده خودکار شش سرعته با کلاچ دوبل که نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند، بسته‌ای کامل تربه نظر می‌رسد چرا که سیتروئن در ساخت دی اس 5 تنها به جنبه‌های رفاهی توجه کرده، اما آلفا رومئو در عین داشتن تجهیزات مناسب، ویپگی‌های یک خودروی اسپرت را نیز در خود دارد.

مدل 2017 جولیتا با قیمت 240 میلیون تومانی ارزانترین هاچبک پریمیوم یا نیمه لوکس بازار ایران است که با سطح گسترده‌ای از امکانات و عملکرد فنی در طول سه سال اخیر توانسته بسیاری از خریداران محصولات تویوتا، هیوندای و کیا را به سمت خود جلب کند. این قیمت وقتی وسوسه کننده‌تر می‌شود که بدانیم ب. ام؛ و مدل سری 1 هاچبک را 430 میلیون و فولکسواگن سری GTI گلف را 300 میلیون تومان قیمتگذاری کرده است.
جولیتا با طول 4.35، عرض1.79 و ارتفاعی 146 سانتیمتری گرچه هاچبکی کوچک تر از سیتروئن دی اس 5 است اما این خودرو با استفاده از یک موتور قدرتمند و جعبهدنده خودکار شش سرعته با کلاچ دوبل که نیرو را به چرخهای جلو منتقل می کند، بسته ای کامل تربه نظر می رسد
آلفارومئو جولیتا که در حال حاضر تنها در ایتالیا و شهرکاسینوتولید میشود، از سال 2010 تا کنون همواره در لیست پرفروش‌ترین هاچ بک‌های نیمه لوکس اروپا قرار داشته و با فروش بیش از 350 هزار دستگاه توانسته سهم مناسبی از از این بخش از بازار را به دست آورد. این خودرو در سال 2011 میلادی توانست مقام دوم خودروی سال اروپا را پس از نیسان لیف کسب نماید.
جولیتا با طول 4.35، عرض1.79 و ارتفاعی 146 سانتیمتری گرچه هاچبکی کوچک تر از سیتروئن دی اس 5 است اما این خودرو با استفاده از یک موتور قدرتمند و جعبهدنده خودکار شش سرعته با کلاچ دوبل که نیرو را به چرخهای جلو منتقل می کند، بسته ای کامل تربه نظر می رسد
دو وب سایت معتبر حوزه خودرو در انگلستان یعنی سایت «کار» و سایت «اتواکسپرس» هر دو در مقایسه‌هایی جداگانه جولیتا را خودرویی با ویژگی‌های فنی و سطح عملکرد بالا ارزیابی کرده اند. جولیتا که از یک پیشرانه 1.4 توربو شارژدار سود می‌برد، 171 اسب بخار قدرت و 250 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند تا در زمان 7.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و در نهایت تا 260 کیلومتر در ساعت، سرعت بگیرد. این پیشرانه با کمک تکنولوژی مولتی جت فیات هم مصرف سوخت مناسب و هم کارایی و کشش بالایی دارد.
جولیتا با طول 4.35، عرض1.79 و ارتفاعی 146 سانتیمتری گرچه هاچبکی کوچک تر از سیتروئن دی اس 5 است اما این خودرو با استفاده از یک موتور قدرتمند و جعبهدنده خودکار شش سرعته با کلاچ دوبل که نیرو را به چرخهای جلو منتقل می کند، بسته ای کامل تربه نظر می رسد
اعداد بالا وقتی ارزش و اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند که بدانیم خودروی دی اس 5 که در همین رده قرار دارد با اضافه قیمتی 30 میلیون تومانی و با همین سطح از قدرت و گشتاور، از شتاب صفر تا صد 10 ثانیه‌ای و نهایت سرعت 225 کیلومتری برخوردار است. این اعداد همگی خبر از یک هاچ بک تند و تیز می‌دهد که لذت بالای رانندگی را در کابینی کم صدا که به یک سیستم صوتی مارک بوس مجهز است، به کام راننده می‌چشاند. چیزی که واقعی است و در پرسش از خریداران و صاحبان نمایشگاه‌های سطح شهر به طور مکرر تایید می‌شود.
جولیتا با طول 4.35، عرض1.79 و ارتفاعی 146 سانتیمتری گرچه هاچبکی کوچک تر از سیتروئن دی اس 5 است اما این خودرو با استفاده از یک موتور قدرتمند و جعبهدنده خودکار شش سرعته با کلاچ دوبل که نیرو را به چرخهای جلو منتقل می کند، بسته ای کامل تربه نظر می رسد
اخیرا شرکت سایپا اقدام به تولید و عرضه یک نمونه‌ اسپرت از برند سیتروئن و مدل سی3نموده و پیوسته در تبلیغات خود از واژه‌هایی همچون اسپرت، هیجان انگیز، سریع و ... استفاده می‌کند. راهبردی که مخصوصا توسط برند‌های اروپایی و شرکت‌های سازنده خودرو‌های اسپرت پیگیری می‌شود و اغلب برای مقابله با قیمت پایین‌تر محصولات کره‌ای و ژاپنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
جولیتا با طول 4.35، عرض1.79 و ارتفاعی 146 سانتیمتری گرچه هاچبکی کوچک تر از سیتروئن دی اس 5 است اما این خودرو با استفاده از یک موتور قدرتمند و جعبهدنده خودکار شش سرعته با کلاچ دوبل که نیرو را به چرخهای جلو منتقل می کند، بسته ای کامل تربه نظر می رسد
در این زمینه آلفا رومئو شاید یکی از مهم‌ترین برند‌های اروپایی باشد که در کنار محصولات هم رده از شرکت‌های فولکس واگنو هوندا، به داشتن توانمندی در زمینه لذت رانندگی مشهور است. مدل جولیتای شرکت آلفارومئو که در بازه قیمتی خود اقسامی از خودرو‌های کره‌ای و ژاپنی فاقد دینامیک رانندگی از سدان‌هایی همچون تویوتا کرولا، کیا اوپتیما و هیوندای سوناتا تا کراس اوور‌های متوسطی مثل هیوندای توسان و کیا اسپورتیج را می‌بیند، مهم‌ترین برگ برنده اش را باید همین دینامیک بالای رانندگی و ویژگی اسپرت دانست که می‌تواند در کنار اتاقفوق العاده ایمن، قیمت مناسب و سطح بالای تجهیزات، خریداران را به سمت خود جذب کند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان