ماهان شبکه ایرانیان

امیری با مهر تشریح کرد:

بررسی راهکارهای توسعه میادین نفتی در شرایط جنگ اقتصادی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس از بررسی راهکارهای تامین منابع مالی توسعه میادین نفت و گاز در شرایط جنگ اقتصادی در کمیسیون خبر داد.

بررسی راهکارهای توسعه میادین نفتی در شرایط جنگ اقتصادی

حسین امیری خامکانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برای بررسی راهکارهای سرمایه گذاری در میادین مشترک گفت: در این جلسه مسئولان و کارشناسان وزارت نفت، صندوق توسعه ملی، بازار بورس و دستگاههای نظارتی حضور داشتند.

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان معتقد بودند باید ارتباطی بین شرکت های وزارت نفت و صندوق توسعه ملی در شرایط حساس کنونی ایجاد کرد تا صنعت نفت بتواند از منابع صندوق توسعه ملی استفاده کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی  اظهار داشت: علاوه بر این استفاده از روش های تامین مالی از طریق نقدینگی موجود در بازار نیز از روش های مورد نظر کارشناسان برای تامین منابع توسعه میادین مشترک بود.

وی با اشاره به بررسی طرح دو فوریتی برون رفت از مشکلات اقتصادی در مجلس گفت: در حوزه انرژی در شرایط جنگ اقصادی و شرایط تحریم باید صنعت نفت را اداره کرد و میادین نفتی را توسعه داد.  به همین دلیل باید راهکارهایی برای تامین  مالی توسعه صنعت نفت یافت.

امیری خامکانی مقرر شد: وزارت نفت و شرکت های وابسته و صندوق توسعه ملی پیشنهادات خود را برای تامین منابع توسعه میادین نفتی به کمیسیون انرژی ارائه کند تا در طرح دو فوریتی عبور از مشکلات اقتصادی گنجانده شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان