مدیرکل پزشکی قانونی مازندران به میزان خبرداد

نزاع، در صدر ارجاعات پزشکی قانونی استان مازندران

عباسی نزاع را در صدر ارجاعات به پزشکی قانونی استان مازندران اعلام کرد و گفت: سالانه ۱۰۰ هزار مورد به پزشکی قانونی معرفی می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان نزاع را در صدر ارجاعات به پزشکی قانونی استان مازندران اعلام کرد و گفت: سالانه  100 هزار مورد به پزشکی قانونی معرفی می شود.

وی گفت:  بعد از نزاع و معاینات مجدد که 24 درصد از ارجاعات را شامل می شود، ارش (تعیین خسارت صدمات) با 19 درصد، تصادفات با 16 درصد، موارد اختصاصی زنان با 10 درصد و روانپزشکی با 2 درصد، در رتبه های بعدی قرار دارند.

عباسی اضافه کرد: پزشکی قانونی از ادارات تابعه دستگاه قضایی است که نقش کارشناسی را برای پرونده های قضایی در محورهای مختلفی مانند صدمات در اثر حوادث و نزاع، معاینات روانپزشکی، آزمایشات تخصصی پزشکی قانونی در کشف جرائم ایفا می کند، به طوری که بیش از یک سوم ارجاعات قضایی، مستقیما به عملکرد پزشکی قانونی وابسته است. 

گفتنی است اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران در سراسر استان، دارای 16 مرکز است که از این تعداد، حدود 7 مرکز نیز کار کالبدشکافی را انجام می دهند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر