میرفخرایی در گفت و گو با میزان:

لباس های شهرزاد۲ همزمان با فیلمبرداری طراحی می‌شوند/همچنان کارمان ادامه دارد

طراح لباس فیلم "روز واقعه" گفت: طراحی لباس در سریال شهرزاد ۲ به طور همزمان با فیلمبرداری و دوخت لباس ها در کارگاه اتفاق افتاده و همچنان نیز ادامه دارد.

مجید میرفخرایی طراح لباس سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در خصوص طراحی لباس سریال "شهرزاد2" گفت: "شهرزاد" به عنوان یکی از موفق ترین سریال های سال های اخیر ایران و با توجه به مضمون تاریخی آن مستلزم طراحی لباس است و نمی توان در آن از انتخاب لباس استفاده کرد.
 
وی ادامه داد: طراحی لباس در سریال شهرزاد به طور همزمان با فیلمبرداری و دوخت لباس ها در کارگاه اتفاق افتاده و همچنان نیز ادامه دارد.
 
طراح لباس فیلم "روز واقعه" ساختار و وضعیت کلی طراحی لباس در سینما و تلویزیون را اینگونه توصیف نمود: در آثار تاریخی و آثاری که زمان بر هستند طراحی لباس انجام می شود اما فیلم هایی که در زمان حال سپری می شوند بیشتر به سمت انتخاب لباس پیش می روند، مگر اینکه شخصیت و یا مکان خاصی را روایت کنند.
 
وی در خصوص چگونگی روند طراحی لباس از طراحی تا تولید خاطرنشان کرد: یک طراح لباس پس از خواندن فیلمنامه و بر اساس شخصیت پردازی های صورت گرفته در متن، طراحی خاص خود را برای هر شخصیت انجام می دهد و پس از آن برای تایید و مشورت در اختیار کارگردان قرار می دهد تا به نتیجه نهایی برسند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر