ماهان شبکه ایرانیان

معاون پرستاری وزارت بهداشت خبر داد

تصویب طرح آزمایشی پوشش بیمه‌ای مراقبت در منزل در شورای عالی بیمه

معاون پرستاری وزارت بهداشت از تصویب طرح آزمایشی پوشش بیمه ای مراقبت در منزل خبرداد و گفت: این طرح به زودی به صورت آزمایشی در تعدادی از بیمارستان‌های وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی اجرا می‌شود

تصویب طرح آزمایشی پوشش بیمه‌ای مراقبت در منزل در شورای عالی بیمه

معاون پرستاری وزارت بهداشت از تصویب طرح آزمایشی پوشش بیمه ای مراقبت در منزل خبرداد و گفت: این طرح به زودی به صورت آزمایشی در تعدادی از بیمارستان‌های وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی اجرا می‌شود.

به گزارش به نقل از فارس، مریم حضرتی در ارتباط با طرح آزمایشی پوشش بیمه‌ای مراقبت در منزل اظهارداشت: جلسه شورای عالی بیمه روز گذشته با حضور وزیر بهداشت و اعضای شورای‌عالی بیمه برگزار شد.

وی با ابراز خرسندی از همکاری اعضای شورایعالی بیمه سلامت افزود: در این جلسه طرح آزمایشی پوشش بیمه ای مراقبت در منزل به تصویب شورایعالی بیمه رسید که اقدام مهمی در حوزه پرستاری کشور است و جای قدردانی دارد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، اظهارداشت: اجرای آزمایشی این طرح به زودی در تعدادی از بیمارستان‌های وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی توسط معاونت پرستاری و با همکاری معاونت درمان، سازمان تامین اجتماعی وهمچنین تعدادی از مراکز منتخب مراقبت در منزل اجرا می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان