«یاسی اشکی»، بازیگر سناریوی وزارت بهداشت؟!

روزنامه جوان در خبری مدعی امضای تفاهمنامه بین «یاسی اشکی» و وزارت بهداشت بر سر تولید واکسن «HPV» شد.

روزنامه جوان در خبری مدعی امضای تفاهمنامه بین «یاسی اشکی» و وزارت بهداشت بر سر تولید واکسن «HPV» شد.

این روزنامه در ادامه آورده است: ماجرای مهمان پرحاشیه ماه عسل با پایان این برنامه نه فقط تمام نشده بلکه حالا ابعاد تازه‌ای از پشت پرده‌های این ماجرا آشکار می‌شود.

یاسی اشکی

تازه‌ترین خبر از پرونده‌ای که حالا دادستانی هم به آن ورود کرده، انتشار سندی از متن قرارداد یاس اشکی با وزارت بهداشت است؛ قراردادی که طی آن یاسی اشکی مأمور می‌شود تا با شرکت در برنامه ماه عسل و تبلیغ برای واکسن HPV برای پروژه ساخت این واکسن پول جمع کند.

این در حالی است که پس از حواشی این برنامه ماه عسل درباره واکسن HPV معاونت علمی رئیس‌جمهور از ساخت واکسن HPV در یکی از شرکت‌های دانش بنیان خبر داد. بنا به تأکید سورنا ستاری برای ساخت واکسن HPV نیازی نیست که از مردم پولی را جمع‌آوری کنیم، زیرا این شرکت تسهیلاتی در قالب وام از معاونت علمی و فناوری دریافت کرده است و به همین دلیل نیازی به پول ندارد.

در برابر این تاکنون بیش از ۲ میلیارد تومان برای پیشبرد این پروژه جمع‌آوری شده‌است؛ مبلغی که معلوم نیست کجاست و آیا به مردم بازگردانده می‌شود یا نه؟!

اشکی فاش کرد که یک تفاهمنامه بین انجمن «راه» که وی مدیر آن است و معاونت اجتماعی وزارت بهداشت امضا شده است. طبق این تفاهمنامه، وی برای معرفی و جمع‌آوری پول برای واکسن HPV مأمور می‌شود و وزیر بهداشت هم قبول می‌کند که ۶۰ میلیارد تومان به این پروژه کمک کند. این امر اعتراضات گسترده‌ای را در پی داشت؛ اینکه دولت برای پروژه تولید یک واکسن دست به دامان مردم شود و اعانه جمع کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان