ماهان شبکه ایرانیان

استاندار هرمزگان:

حمله موشکی ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران اوج توحش آمریکای جنایتکار بود

‌استاندار هرمزگان با صدور پیامی فرارسیدن ۱۲ تیرماه سی‌امین سالروز شهادت ۲۹۰ مسافر پرواز شماره ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حمله موشکی ناو آمریکای جنایتکار را تسلیت گفت.

حمله موشکی ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران اوج توحش آمریکای جنایتکار بود

‌به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، فریدون همتی در این پیام آورده است:

12 تیرماه سال 1367 یادآور حمله موشکی ناو آمریکایی وینسنس به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران است که اوج توحش آمریکای جنایتکار در این واقعه به جهانیان نشان داده شد.

هواپیمای ایرباس پرواز شماره 655 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مبدأ بندرعباس به مقصد دبی در حالی بر فراز آب‌های نیلگون خلیج‌فارس مورد اصابت موشک‌های آمریکا قرار گرفت که در یک مسیر عادی مسافری در حال حرکت بود و هیچ توجیهی برای این جنایت بزرگ قابل‌پذیرش نیست.

در این فاجعه 290 انسان بی‌گناه، مظلومانه به شهادت رسیدند و خلیج‌فارس به خون این شهدا رنگین گشت تا آب‌های خلیج‌فارس برای همیشه تاریخ فریادگر بی‌رحمی و ظلم شیطان بزرگ باشد.

وقوع چنین حادثه دل‌خراشی چهره واقعی آمریکا را آشکار ساخت و این کشور که همواره مدعی دفاع از حقوق بشر است، با این جنایت نشان داد که بویی از انسانیت نبرده و جان انسان‌های بی‌گناه برای آن‌ها ارزشی ندارد.

ملت بزرگ ایران در طول 40 سال گذشته با پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا ایستاده است و چنین جنایاتی نه‌تنها خللی در اراده این ملت ایجاد نخواهد کرد، بلکه عزم مردم ایران اسلامی را برای مبارزه با استکبار افزایش خواهد داد.

اینجانب فرارسیدن 12 تیرماه سی‌امین سالروز شهادت 290 مسافر پرواز شماره 655 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را به ملت شریف ایران و به‌خصوص مردم هرمزگان که تعداد زیادی از شهدای این حادثه از هرمزگانی‌های غیور و دلاور بودند، تسلیت عرض می‌نمایم و امیدوارم راه شهدا را با صلابت ادامه دهیم.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان