با حضور وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات در کمیسیون قضایی مطرح شد

اعلام آمادگی نمایندگان مجلس جهت ارائه طرح دو فوریتی برای افزایش اختیارات سازمان تعزیرات و رفع خلاء‌های موجود قانونی

مدیرکل امور مجلس و تدوین لوایح سازمان از تاکید رئیس و اعضای کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی بر افزایش گشت‌های سیار و اختیارات سازمان تعزیرات در برخورد با تخلفات خبر داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محمدعلی هاشمی خواه مدیرکل امور مجلس و تدوین لوایح سازمان در مورد حضور وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات در کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: با دعوت کمیسیون قضائی مجلس و هماهنگی‌های به عمل آمده، وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در این کمیسیون حضور یافتند.

وی افزود: در این جلسه، وزیر دادگستری ضمن بیان مطالبی در مورد جایگاه و اهمیت تعزیرات حکومتی، خواستار هماهنگی و همراهی هرچه بیشتر تمامی دستگاه‌های نظارتی برای کنترل بازار شد.

هاشمی تصریح کرد: انصاری رئیس سازمان تعزیرات نیز در این جلسه به موازی کاری‌ها و خلاء‌های قانونی اشاره کرد و از رئیس و اعضای کمیسیون قضائی خواستار بازبینی و رفع خلا‌های قانونی برای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز شد.

مدیرکل امور مجلس و تدوین لوایح سازمان تعزیرات گفت: در ادامه این جلسه رئیس و اعضای کمیسیون قضائی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و نمایندگان خواستار انتشار اسامی تمام شرکت‌ها و نهاد‌هایی که ارز دولتی دریافت کرده اند؛ شدند.

همچنین به منظور تعامل بیشتر مقرر شد در نخستین جلسه کمیسیون برای جمع بندی موارد مطرح شده از وزیر اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت، رئیس بانک مرکزی و ستاد قاچاق کالا و ارز نیز برای حضور در جلسه دعوت شود.

همچنین سایر نمایندگان نیز در دفتر دولت مستقر در مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان تعزیرات دیدار و گفت‌وگو کردند و ضمن تشکر از اقدامات اخیر سازمان در کنترل بازار، درخواست جدی برای حضور پررنگ‌تر گشت‌های مشترک در کنترل بازار را داشتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان