ماهان شبکه ایرانیان

رنگ های پرطرفدار تابستان امسال کدامند

برای کسانی که رنگ های شاد و روشن دوست دارند خبر خوبی داریم. در ادامه این مطلب برای شما به معرفی رنگ های پرطرفدار تابستان امسال می پردازیم.

رنگ های پرطرفدار تابستان امسال کدامند

همانطور که میدانید بهتر است در فصل گرما از رنگ های روشن استفاده کنید تا گرمای کمتری را جذب خود کنید. در زیر برای شما از رنگ های شاد و مناسب برای لباس های تابستانی خواهیم گفت.

1. صورتی

این رنگ نمادی از قدرت و ظرافت زنانگی می باشد. به تازگی بسیار ی از خانم ها از این نوع رنگ حتی برای رنگ کردن موهایشان نیز استفاده می کنند.

رنگ سال لباس

2. آبی

این رنگ از آن دسته رنگ هایی است که است که هیچ گاه از مد نمی افتد و تکراری نمی شود.

رنگ سال لباس

3. بنفش پر رنگ

این رنگ به عنوان رنگ سال نیز برگزیده شده است. بنفش آرامش بخش است و شادی ایجاد می کند. پیشنهاد می کنیم در کنار رنگ های آبی و صورتی از این رنگ نیز استفاده کنید.

رنگ سال لباس

4. زرد

این رنگ نماد خورشید است و شادی و انرژی مثبت را به همراه دارد. برندهایی چون تام فورد یا اسکار دلا رنتا از این رنگ برای لباس های خود استفاده کرده اند.

رنگ سال لباس

5. قرمز

رنگ قرمز نماد عشق، درخشش و قدرت است. این رنگ بسیار مناسب برای لباس شب می باشد. افراد مشهوری چون الکساندر مک کوئین و ویکتوریا بکهام در لباس های خود این رنگ را دارند.

رنگ سال لباس

6. بنفش کم رنگ

ویکتوریا بکهام، تیبی و مایکل کورس از طراحان مشهور هستند که در فشن شوهای جهانی، این رنگ را تبدیل به مد سال کردند. این رنگ با سفید و جین به راحتی ست می شود.

رنگ سال لباس

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان