ماهان شبکه ایرانیان

مراسم بزرگداشت اسدالله مشایخی روزنامه‌نگار فقید برگزار می‌شود

جمعی از روزنامه‌نگاران پیشکسوت و همچنین دیگر دوستان و همکاران زنده‌یاد اسدالله مشایخی، مراسم یادبودی را برای این نویسنده و روزنامه‌نگار باسابقه تازه درگذشته برگزار خواهند کرد.

مراسم بزرگداشت اسدالله مشایخی روزنامه‌نگار فقید برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که سه‌شنبه 19 تیرماه برگزار می‌شود، دوستان و همکاران نزدیک زنده‌یاد مشایخی درباره ویژگی‌های حرفه‌ای و اخلاقی او سخن خواهند گفت. انجمن‌های مختلف مرتبط با روزنامه‌نگاران و خبرنگاران، از همگان برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورده‌اند.

اسدلله مشایخی بیست و چهارم مرداد 1336 در قم متول شد. وی در سال 63 وارد کیهان شد و از سرویس حوادث این روزنامه، فعالیت مطبوعاتی خود را شروع کرد. مشایخی پس از کیهان، در هفته‌نامه‌های ایران‌ جوان و ایران‌ جمعه هم دست به قلم شد.

وی اول تیر ماه امسال در حالی که در مسیر حرکت از جاده شهریار به سمت تهران، برای کمی استراحت کنار جاده توقف کرده بود، بر اثر برخورد و متعاقب آن پرت شدن یکی از دو خودرویی که در جاده در حال کورس بودند، در دم جان سپرد. مشایخی در زمان فوت، 57 سال داشت.

برنامه بزرگداشت اسدالله مشایخی از ساعت 19:30 الی 21:30 روز سه‌شنبه 19 تیرماه امسال در سالن آمفی‌تئاتر کلینیک شفا واقع در محل انجمن بیماران کلیوی به نشانی خیابان ولی عصر، بالاتر از طالقانی، کوچه شهید فرهنگ حسینی، پ 42 برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان