قیصر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

سامانه سیمفا جعل در صدور معاینه فنی را به حداقل رسانده است/ دریافت تاییدیه از سامانه سیمفا الزامی است

مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: سامانه سیمفا جعل در صدور معاینه فنی را به حداقل رسانده است.

سعید قیصر مدیر اجرایی معاینه‌فنی خودروهای سبک کشور و مدیر عامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در سال 89 از برچسب معاینه فنی رونمایی شد که در ابتدا شکل و شمایل این برگه‌های معاینه فنی در هر شهری متفاوت بود و کاربردی هم نداشت.

وی در ادامه افزود: با رونمایی از برچسب و آرم‌هایی با شکل‌های مختلف صرفا موضوع جریمه مطرح بود و نظارت صحیح و دقیقی از سوی دستگاه های متولی انجام نمی‌شد.

مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: دولت ماموریتی را به وزارت کشور محول کرد تا سامانه یکپارچه‌ای را ایجاد کند که نهایتا سامانه سیمفا مطرح و این سامانه رسماً در بهمن ماه سال 95 راه اندازی شد و با این اتفاق تخلفات در حوزه معاینه فنی به حداقل رسید.

وی افزود: سامانه سیمفا تاییدیه برای صدور معاینه فنی را برای خودرو می‌دهد نه شخص که با دریافت وجه، معاینه فنی جعلی صادر کند.

قیصر در پایان بیان کرد: ایجاد و طراحی سامانه سیمفا معاینه فنی، نقشه جاعلان را نقش بر آب کرد، چراکه برای صدور برگه معاینه فنی دریافت تاییدیه از سامانه سیمفا الزامی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان