به بهانه انتشار رمان «به من نگاه کن»؛

برنامه «شب اُتیسم» برگزار می‌شود

به مناسبت انتشار رمان «به من نگاه کن» اثر الهام فلاح از سوی انتشارات ققنوس که در آن گوشه‌ای از مشکلات اُتیسم مورد بررسی قرار گرفته، برنامه «شب اُتیسم» برگزار می‌شود.

برنامه «شب اُتیسم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت انتشار رمان «به من نگاه کن» اثر الهام فلاح از سوی انتشارات ققنوس و اینکه نویسنده در این رمان به بیان گوشه‌ای از مشکلات اُتیسم پرداخته است و با شیوه روایی اما متفاوت معضل اُتیسم و تاثیرات آن را بر مناسبات خانواده نشان داده است، مجله بخارا و انتشارات ققنوس، انجمن اتیسم ایران و خانه اندیشمندان علوم انسانی شبی را در تالار فردوسی برگزار می‌کند.

در این مراسم سعیده صالح غفاری (مدیرعامل انجمن اُتیسم ایران)، سیدمحمدعلی میری (از کارشناسان انجمن)، الهام فلاح و زهره حسین زادگان سخنرانی خواهند کرد.

در بخشی دیگر قطعاتی با پیانو از تورج سهرابی حق دوست اجرا می‌شود. سپس رمان «به من نگاه کن» با حضور الهام فلاح رونمایی می‌شود و در پایان گروه مهر نوا به سرپرستی نازلی بخشایش که در این برنامه نوازنده پیانو نیز هست، با همکاری نیلوفر ابراهیمی (فلوت) و خوانندگان: نیکا افکاری، شمیم مینو و یاسمن شعاریان قطعاتی را اجرا خواهند کرد.

برنامه «شب اُتیسم» ساعت پنج بعد از ظهر دوشنبه بیست و پنجم تیر 1397 در خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان نجات اللهی، چهارراه ورشو، برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر