بازپرس دادسرای نظامی تهران در گفت‌وگو با میزان خبر داد

طراحی سامانه‌های سما و سجاد به‌منظور رصد پرونده‌های جرایم اقتصادی

صفوی گفت: سامانه سما برای مدیریت شکلی پرونده و سامانه سجاد  دارای قابلیت‌هایی از جمله نمایش اطلاعات هویتی و مشخصات متهمان و وابستگان، قابلیت نمایش اموال غیرمنقول متهمان وکالتاً و اصالتاً و نمایش پرینت حساب‌های بانکی متهمان و وابستگان است.

طراحی سامانه‌های سما و سجاد به‌منظور رصد پرونده‌های جرایم اقتصادیصید حسین صفوی بازپرس دادسرای نظامی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از طراحی سامانه‌های «سما» و «سجاد» به‌منظور رصد پرونده‌های جرایم اقتصادی خبر داد.

وی ادامه داد: سامانه سما برای مدیریت شکلی پرونده و سامانه سجاد دارای قابلیت‌هایی از جمله نمایش اطلاعات هویتی و مشخصات متهمان و وابستگان، قابلیت نمایش اموال غیرمنقول متهمان وکالتاً و اصالتاً و نمایش پرینت حساب‌های بانکی متهمان و وابستگان است.

صفوی، امنیت این سامانه‌ها را بالا دانست و گفت: به دلیل امکان استفاده به‌صورت آفلاین و بدون نیاز به وب و شبکه و امکان ذخیره‌سازی فایل‌های پیوست، مستقل از فایل اجرایی، این نرم‌افزار از امنیت بالایی برخوردارند ، ضمن آنکه تعریف و افزودن افراد به‌صورت درختواره‌، تخصیص افراد به هر شرکت، جستجوی پیشرفته و قابلیت بارگزاری فایل‌های مختلف با فرمت‌های گوناگون، از دیگر قابلیت‌های نرم‌افزارهای طراحی شده است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر