ماهان شبکه ایرانیان

گزارش میزان از نسخه دوم انیمیشن فروزن؛

انیمیشن منجمد ۲ ساخته می‌شود/بازیگر سریال دنیای غرب به فروزن پیوست

نسخه دوم از انیمیشن فروزن (منجمد) با انتخاب صداپیشگان به طور رسمی مرحله پیش تولید خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نسخه دوم از انیمیشن فروزن (منجمد) با انتخاب صداپیشگان به طور رسمی مرحله پیش تولید خود را آغاز کرده است.

منجمد 2 به کارگردانی "کریس باک" و "جنیفر لی" اکران بین المللی خود در سینما‌های امریکای شمالی را از 27 نوامبر 2019 آغاز خواهد کرد.

انیمیشن منجمد 2 ساخته می‌شود/بازیگر سریال دنیای غرب به فروزن پیوست//////////////////دوشنبه

"ایوان ریچل وود" بازیگر نامزد جایزه امی 2018 برای بازی در سریال "وست ورلد" (دنیای غرب) به تازگی حضور در این انیمیشن را به عنوان صداپیشه پذیرفته است.

فروزن 1 بر پایه رمان ملکه برفی اثر نویسنده مشهور هانس کریستیان آندرسن ساخته شده‌است. این فیلم پنجاه و سومین انیمیشن کلاسیک والت دیزنی است و بازیگران مطرحی نظیر کریستن بل، ایدینا منزل و جاناتان گروف در آن به صداپیشگی پرداخته‌اند.

انیمیشن منجمد 2 ساخته می‌شود/بازیگر سریال دنیای غرب به فروزن پیوست//////////////////دوشنبه

همچنین این فیلم با تحسین گسترده منتقدان مواجه شد و از دیدگاه برخی بهترین صحنه‌های موزیکال فیلم‌های ساخت دیزنی را در خود داشت. یخ زده موفق به دریافت دو جایزه اسکار برای بهترین پویانمایی و بهترین ترانه اوریجینال برای ترانه "رهاش کن"، جایزه بهترین پویانمایی گلدن گلوب، بفتا پنج جایزه آنی (شامل بهترین پویانمایی) و چند جایزه دیگر شد.

ایدینا منزل، جاش گاد، استرلینگ براون، ایوان ریچل وود و کریستین بل از جمله بازیگران مطرحی هستند که تاکنون حضورشان به عنوان صداپیشه در انیمیشن فروزن 2 قطعی شده است.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان