در گفتگو با میزان مطرح شد

تکذیب شایعات اخیر در فضای مجازی علیه تعدادی از قضات مومن و متعهد استان کرمان/رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه حفاظت و اطلاعات دادگستری

یدالله موحد ضمن تکذیب شایعات اخیر در فضای مجازی علیه تعدادی از قضات مومن و متعهد، گفت:رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قرار گرفته است و با مخلان نظم و امنیت روانی و جامعه عوامل شایعه سازی، دروغ پردازی در فضای مجازی برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، شایعات اخیر در فضای مجازی علیه تعدادی از قضات مومن و متعهد را تکذیب کرد و گفت: رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قرار گرفته است و با مخلان نظم و امنیت روانی و جامعه عوامل شایعه سازی، دروغ پردازی در فضای مجازی برخورد خواهد شد.


وی اظهار داشت:اجازه نخواهیم داد عده‌ای فرصت طلب ومعاند به سرکردگی استکبار جهانی حس بی اعتمادی بین مردم و مسئولین و دست اندرکاران نظام مقدس اسلامی بوجود آورند.

رئیس شورای قضائی استان کرمان تصریح کرد:جوسازی‌ها و هجمه‌ها علیه قضات انقلابی با هدف تحت فشار قراردادن دستگاه قضائی صورت می‌گیرد و قضات شریف علیرغم همه‌ی سختی‌ها و مشکلات مخلصانه ومتعهدانه به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل خواهند کرد.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان در پایان اعلام کرد:شایعه پراکنی و اتهام به مقام ارشد اجرایی سابق استان نیز بی پایه و اساس است وهیچ پرونده قضائی علیه وی در سیستم قضائی به ثبت نرسیده است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر