ماهان شبکه ایرانیان

رئیس سازمان میراث فرهنگی در بدو ورود به لرستان:

تمهیدات لازم برای مرمت قلعه سرافراز «فلک الافلاک» اندیشیده می‌شود

خرم‌آباد- رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: تمهیدات لازم برای مرمت قلعه سرافراز «فلک الافلاک» اندیشیده می‌شود.

تمهیدات لازم برای مرمت قلعه سرافراز «فلک الافلاک» اندیشیده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مونسان ظهر امروز چهارشنبه در بدو ورود به لرستان و در فرودگاه خرم آباد با اشاره به اینکه مدتی بود که می خواستیم به لرستان سفر کنیم، اظهار داشت: اعتقاد داریم مناطق غربی کشور یکی از مناطق خوب و بکر هستند که می توان حوزه طبیعت گردی را در آن ها گسترش داد.

وی با بیان اینکه شهرها و مناطق بسیار خوبی برای طبیعت گردی در مناطق غربی کشور به ویژه لرستان وجود دارد که کمتر به آن ها پرداخته شده است، تصریح کرد: در این سفر ظرفیت های لرستان را می بینیم و برنامه ریزی لازم را خواهیم کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر اینکه مناطق غربی باید به صورت ویژه در حوزه طبیعت گردی نقش ایفا کنند، یادآور شد: باید به حوزه صنایع دستی آن ها نیز پرداخته شود.

مونسان افزود: در این سفر بازدید از قلعه سرافراز «فلک الافلاک» را داریم که نماد لرستان است، تا برای بحث های مرمتی تمهیداتی اندیشیده شود و حریم قلعه به طور کامل در اختیار سازمان میراث فرهنگی قرار گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان