رئیس کل دادگستری استان کرمان:

قضات در برابر افراد شرور، قاطعانه عمل می‌کنند

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اعلام اینکه شبکه‌ها و باند‌های شرارت در استان کرمان طی چند سال اخیر مورد شناسایی و ضربه قرار گرفته‌اند، گفت: تمامی عناصر ناامنی استان به سخت‌ترین شکل ممکن از سوی دستگاه قضائی مجازات شده‌اند و قضات در برابر افراد شرور قاطعانه عمل می‌کنند.

تمامی عناصر نا امنی استان به سخت‌ترین شکل ممکن از سوی دستگاه قضائی مجازات شده اندبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان کرمان در مراسم کلنگ احداث ساختمان دادگستری شهرستان رابر با اعلام اینکه شبکه‌ها و باند‌های شرارت در استان کرمان طی چند سال اخیر مورد شناسایی و ضربه قرار گرفته‌اند، گفت: تمامی عناصر ناامنی استان به سخت‌ترین شکل ممکن از سوی دستگاه قضائی مجازات شده اند و قضات در برابر افراد شرور قاطعانه عمل می‌کنند.

وی افزود: با افتتاح ساختمان جدید طی یک سال آینده، مشکل فضای اداری و فیزیکی این حوزه قضائی برطرف خواهد شد وساختار تشکیلات قضائی رابر از دادگاه عمومی به دادگستری ارتقاء خواهد یافت.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان گفت:برای ارتقای ساختار تشکیلات قضائی در این شهرستان حداقل نیازمند چهار قاضی از جمله دادستان هستیم و ان شاءلله همزمان با افتتاح این ساختمان بحث منابع انسانی این حوزه قضائی نیز تقویت خواهد شد.

موحد خاطرنشان ساخت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی، نیازمند یک بسته کامل از جمله رفع موانع اشتغال و حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و صرف مجازات جرائم را از بین نمی‌برد.

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان گفت: طبق شاخص‌های امنیتی، شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه جزء شهرستان‌های امن استان و کشور محسوب می‌شوند و رخداد‌های نا امنی در حد صفر است.

وی در پایان از خیر نیکوکار آقای تاج الدینی تقدیر و گفت: این انسان بزرگوار در راستای خدمت به مردم و جامعه 5 هزار مترمربع زمین جهت ساخت دادستری شهرستان اهداء کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر